כלכלהמבזקים

משרד הכלכלה יסייע למעסיקים בשילוב נשים ממזרח ירושלים

הרשות להשקעות במשרד הכלכלה והתעשייה, תסייע גם השנה למעסיקים/ות בשילובן של נשים שמתגוררות בשכונות מזרח ירושלים. הסיוע יינתן בדרך של הקצאה תחרותית במסלול הון אנושי 4.63 של הרשות. המסלול נועד לעודד מעסיקים/ות לקלוט עובדות חדשות מהאוכלוסייה הערבית תושבות מזרח ירושלים במרבית ענפי התעסוקה.

הסיוע יינתן כהשתתפות בעלות השכר של העובדות החדשות, לתקופה של 24 חדשים : שיעור הסיוע יעמוד על 30% מעלות שכרה של העובדת (עד 115,200 ₪ למשרה). העסקה של לפחות 2 עובדות חדשות תושבות מזרח ירושלים. שכר העובדת לא יפחת משכר המינימום בתוספת כל עלויות המעביד. מועד אחרון להגשת הבקשות במסלול זה עד ליום – 31.05.2022.

מנהל הרשות להשקעות ולפיתוח התעשייה והכלכלה, שלמה אטיאס: "שילובן של אוכלוסיות ששיעור השתתפותן בתעסוקה נמוך, הינה משימה חברתית כלכלית חשובה. המסלול נועד לקדם שוויון הזדמנויות לאותן הנשים מהאוכלוסייה הערבית בצבירת ניסיון תעסוקתי, שיקדם את העובדות גם בעתיד ולצד זאת, לייצר מגוון תעסוקתי ולשנות תפיסות וסטראוטיפים קיימים בעולם התעסוקה. המחסור בעובדות ועובדים בכל ענפי המשק, במיוחד בעת הזו, יכול לקבל מענה חשוב ככל שישתלבו יותר עובדים מאוכלוסיות המיעוטים בישראל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שרת הכלכלה והתעשייה, אורנה ברביבאי: "שילובן של אוכלוסיות מגוונות בשוק העבודה ובוודאי ייצוג שוויוני של נשים, הוא יעד לאומי. הכשרה והעסקת נשים מהמגזר הערבי, יגדילו את הפריון וישפיעו ישירות על חוסנה הכלכלה של ישראל".

Image by Ernesto Eslava from Pixabay

Back to top button