חדשות חוץמבזקים

רצח לעיני המצלמות: קבלן ואיש עסקים הודי מוכר נורה למוות מטווח אפס

סנג'אי ביאני, קבלן בנייה ואיש עסקים הודי מוכר מאוד נרצח הבוקר (שלישי) בסביבות השעה 11:30 (שעון מקומי) בירי מטווח אפס בכניסה לביתו שנמצא בעיירה שרדה נגר, במחוז נאנדד שבמדינת מהרשטרה בהודו.

בתיעוד ממצלמות האבטחה שפורסם ברשתות החברתיות נראה סנג'אי ביאני מגיע עם הנהג שלו, כשהוא נעצר עם הרכב סמוך לביתו. ביאני יורד מהרכב ומתהלך לכיוון הכניסה כשלפתע מגיח אופנוע עם שני רוכבים רעולי פנים, הם מתקרבים אליו ומבצעים לעברו ירי מטווח אפס. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים "הוא קיבל לפחות ארבעה כדורים בראשו".

הוא פונה אל בית החולים, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. "הקורבן סנג'אי ביאני פונה לבית החולים במצב אנוש, אך לא ניתן היה להציל את חייו עקב הפציעות הקשות" מסרו בבית החולים המקומי.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנהג שלו חטף אף הוא כדור שירה לעברו אחד התוקפים, והוא נפצע בכתפו. הוא פונה אל אותו בית החולים ומטופל כשמצבו מוגדר בינוני.

המשטרה עדיין מחפשת את התוקפים אך בשלב זה זהותם אינם ידועה וכן גם הנסיבות.

בנוסף, המשטרה סורקת את צילומי מצלמות האבטחה כדי למצוא סימנים שיכולים להצביע על זהותם וכן את כל שאר המצלמות לאורך נתיב הבריחה על מנת להבין מהיכן הגיעו אל זירת הרצח ולאן נמלטו.

חוקרי המשטרה ציינו כי הם השתמשו באקדחים תוצרת המדינה (הודו), נשק שנפוץ בקרב העבריינים במחוז נאנדד והסביבה. עוד אמרו החוקרים שהם סבורים כי האופן שבו התוקפים פתחו באש לעבר הקבלן, מצביע על כך שמדובר בפושעים מקצועיים ותקיפה מתוכננת.

כלי התקשורת במדינה דיווחו כי ביאני הוא איש עסקים בולט מאוד עם נוכחות בענף הבנייה ויש לו קשרים פוליטיים הדוקים עם מנהיגי מדינה בולטים.

סנג'אי ביאני, קבלן בנייה ואיש עסקים הודי שנרצח בירי מטווח אפס

Back to top button