מבזקיםפוליטי / מדיני

יו"ר ועדת החוקה נגד דיסטל אטבריאן: "ניסיון להלך אימים על פרקליטים"

יו"ר ועדת החוקה ח"כ גלעד קריב (העבודה) תקף הבוקר (רביעי) את ח"כ גלית דיסטל אטבריאן (ליכוד) על ציוץ שהעלתה, ואמר כי זה, "מדובר בניסיון להלך אימים על פרקליטים ופרקליטות המוסרים נפשם על שלטון החוק הישראלי; מתקפה מרושעת, מכוערת, שקרית, בריונית ואלימה"

היו"ר פתח את דיון הוועדה על תקנות חדלות פירעון ואמר: "אנחנו ביום מורכב פוליטית. אני מאמין גדול בשותפות שמייצגת הממשלה והקואליציה הזו וניתן לאותה שותפות לפעול פעולתה, ואנחנו נפעל פה בוועדה לשרת את אזרחי ישראל בנושאים שעל סדר יומנו".

הוא גינה בחריפות ציוץ שהועלה ע"י ח"כ גלית דיסטל אטבריאן ובו כתבה בין היתר: "100 טון אקונומיקה סמיכה פקק כחול על הפרקליטות כשנחזור. הפקידים הרקובים יחקרו. הפקידים הרקובים יענשו. הפקידים הרקובים ישלמו על הפיכה שלטונית שהצליחה. ממליצה לפקידים הרקובים לגייס עורכי דין כבר עכשיו כי נחזור מהר מכפי שהם חושבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

ח"כ קריב אמר: "אני מגנה בחריפות את דברי הבריונות הללו. מדובר בניסיון להלך אימים על פרקליטים ופרקליטות המוסרים נפשם על שלטון החוק הישראלי. אלו דברים מסוכנים וחמורים הראויים לכל גינוי. כל עוד אני יו"ר ועדת החוקה, ייצא מכאן מסר לחיזוק ידיהם אל מול המתקפה המרושעת המכוערת, השקרית, הבריונית והאלימה הזו. אני קורא לכל עובדי השירות הציבורי בישראל ובתוכם הפרקליטים והפרקליטות, שלא ינוס לבבם ממתקפות מכוערות מהסוג הזה. עם ישראל, גם אם ישנם פוליטיקאים שטוענים אחרת, סולד מצורת הביטוי הזו ויודע להוקיר תודה למופקדים על איכות השירות הציבורי במדינת ישראל. הדברים חמורים מאוד ואני שמח שהפרקליטות שלא כמנהגה הגיבה עליהם. יש קווים בשיח הפוליטי שכשחוצים אותם ראוי כי ניתן תגובה ואני מקווה שגורמים נוספים ישמיעו קולם נוכל הציוץ הבזוי. לא נהסס להגיב על דברים כאלו".

צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ
צילום: דוברות הכנסת

Back to top button