מבזקיםמשפטי/פלילי

כתב אישום נגד רוצחי שמעון דדון בקניון הזהב בראשון לציון

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד רונן ירמיהו (23) מדימונה, רן יחזקאל (24) מאור יהודה, גל שושני (48) מבית דגן ודור יוסף (27) מרמת גן בגין רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח, עבירות נשק ועוד (כל אחד על פי חלקו) זאת לאחר שרצחו שמעון (שימי) דדון בסמוך לקניון הזהב בראשון לציון. כתב האישום כולל נאשם נוסף לו מיוחסת עבירה של פגיעה בפרטיות, לאחר שעקב ביחד עם ירמיהו אחרי אבי כחלון במטרה לפגוע בו.

צילום: חדשות מבזק לייב

מכתב האישום שהוגש על ידי עו"ד שרית שמש עולה כי ירמיהו, יחזקאל, יוסף והנאשם הנוסף השתייכו לחבורה עבריינית בראשה עמדו האחים דין ושון קסנטיני. לחבורה סכסוך ארוך שנים עם האחים נועם ואבי כחלון, אשר גם הם עומדים בראש חבורה עבריינית אליה בין היתר משתייך גם שמעון (שימי) דדון המנוח. מתוך כוונה לגרום למותם של האחים כחלון עקבו הנאשמים אחרי אבי כחלון במטרה להתחקות אחר תנועותיו. לאחר שסוכלו הניסיונות של החבורה לפגוע באבי כחלון באמצעות מעקב, החליט יוסף לצרף לתוכנית את שושני, שהיה חייב כסף לאחים כחלון. השניים סיכמו כי שושני יצור קשר עם נועם כחלון ויתאם מפגש באמתלה של הסדרת חובו.

לאור האמור נפגשו נאשמים ירמיהו, יחזקאל, שון קסנטיני יחד עם חבר נוסף בחבורה, במפגש סוכמו כי ירמיהו ויחזקאל יבצעו את רצח האחים כחלון, לאחר שיקבלו עדכון לגבי מיקום ומועד הפגישה בין שושני לאחים. כמסוכם לאחר ששושני ונועם כחלון קבעו להיפגש בקניון הזהב בראשון לציון, הודיע שושני ליוסף על מיקום המפגש ומועדו. מיד לאחר החלו ירמיהו ויחזקאל להתארגן לביצוע תכנית הרצח. בסמוך למועד המפגש יצאו האחים כחלון יחד עם חברי קבוצתם, ביניהם המנוח, בכדי להיפגש עם שושני בסברם כי מדובר במפגש לשם הסדרת חובו.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר שנפגשו הצדדים פעל שושני על מנת לעכב את הנוכחים עד להגעת ירמיהו ויחזקאל. עת הבחין שושני בשניים, רכובים על גבי קטנוע, נפרד מהחבורה והחל לצעוד לעבר רכבו. כאשר ירמיהו ויחזקאל הגיעו אל מקום המפגש שלף ירמיהו אקדח, הנוכחים במפגש אשר הבחינו באקדח החלו להימלט מהמקום. אז החל ירמיהו לירות לעבר נועם כחלון ואדם נוסף, שניסו להימלט מהמקום.

במקביל לאמור, החל המנוח לרוץ מהמקום אז זינק ירמיהו מהקטנוע והחל לרדוף אחריו באקדח שלוף, לאחר שהצליח להשיגו ירה לעברו, גם לאחר שהמנוח נפל המשיך ירמיהו לירות לעברו על מנת לוודא את מותו. לאחר הירי אסף יחזקאל את ירמיהו על האופנוע והשניים נמלטו מהמקום. לאחר האירוע חבר מהקבוצה, בה היו חברים הנאשמים, פעל על מנת להשמיד את הציוד ששימש אותם בעת ביצוע הרצח.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר עד תום ההליכים כנגד ירמיהו, יחזקאל, שושני ויוסף.

לירמיהו ויחזקאל יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות, ניסיון רצח, קשירת קשר לביצוע פשע (רצח), נשיאה והובלת נשק , החזקת נשק, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיה ושינוי זהות של רכב או של חלק מרכב; לירמיהו ולנאשם הנוסף יוחסו גם עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע, קבלת חלק של רכב גנוב ופגיעה בפרטיות; לשושני יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע (רצח) וליוסף יוחסו עבירות של רצח בנסיבות מחמירות וקשירת קשר לביצוע פשע (רצח).

Loader Loading...
EAD Logo Taking too long?

Reload Reload document
| Open Open in new tab

Back to top button