חדשות חוץמבזקים

הווילה של מגיש הטלוויזיה הרוסי באיטליה נצבעה באדום – "רוצח" נכתב בכניסה

הפלישה הרוסית לאוקראינה השפיעה באופן ישיר על אזרחים רוסיים ברחבי העולם וביניהם אוליגרכים רבים ואנשי תקשורת. העיתון היומי באיטליה "קוריירה דלה סרה" (Corriere della Sera) מדווח כי אלמונים נכנסו אתמול (רביעי) לווילה של מנחה הטלוויזיה הרוסי הידוע, ולדימיר סולוביוב ריססו כתובות נאצה ושפכו צבע אדום על קירות הבית ובבריכה.

צילום: סוכנות הידיעות רויטרס

על פי הדיווח, מספר אלמונים נכנסו אל הווילה שלו שממוקמת בפיאנלו דל לאריו ליד אגם קומו בצפון איטליה, הם ריססו בצבע אדום את המילה באנגלית "רוצח" על עמודי שער הכניסה ושפכו צבע אדום אל תוך הבריכה כצבעו של הדם כאות מחאה על ההרג הרב שמבצעת לכאורה רוסיה בשטח אוקראינה.

צילום: local team
צילום: סוכנות הידיעות רויטרס
צילום: סוכנות הידיעות רויטרס
צילום: סוכנות הידיעות רויטרס

על פי מגזין שפיגל, הם הציתו צמיגים בשטח של וילה נוספת שבבעלותו של סולוביוב שנמצאת במנאג'יו באותו אזור, 16 קילומטרים מהווילה הראשונה. אך המקומיים הזעיקו בזמן את הכבאים שהגיבו מהר וכיבו את האש בטרם נגרם נזק משמעותי במקום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בעיתון "קוריירה דלה סרה" ציינו כי סולוביוב ומשפחתו מחזיקים בשלוש אחוזות באגם קומו, באזור היוקרתי באיטליה, בשווי 8 מיליון אירו.

ה"קרביניירי" (כוח המשטרה הצבאית של איטליה) פתח בחקירת שני האירועים.

מנחה הטלוויזיה ולדימיר סולוביוב. צילום: הקרמלין

ראש עיריית מנאג'יו, מישל ספגיארי, אמר שסולוביוב היה שם בפעם האחרונה בקיץ 2021. מגיש הטלוויזיה הרוסי נושל מכל נכסיו באיטליה בתחילת מרץ כחלק מהסנקציות שהוטלו נגדו בשל הפלישה הרוסית לאוקראינה ב-24 בפברואר השנה.

נציין כי ולדימיר רודולפוביץ' סולוביוב, בשמו המלא הוא עיתונאי, מגיש רדיו וטלוויזיה וסופר רוסי. הוא ידוע בעיקר בהיותו מנחה בתוכנית הטלוויזיה "ערב עם ולדימיר סולוביוב" ברוסיה-1 וכן כתומך נלהב של הנשיא ולדימיר פוטין. הוא נמצא כאמור תחת סנקציות של האיחוד האירופי וארצות הברית בשל תמיכתו בפלישה הרוסית לאוקראינה.

ולדימיר פוטין ולדימיר סולוביוב, ארכיון. צילום: הקרמלין

Back to top button