בריאותמבזקים

שר המודיעין ביקר במוקד מד"א ותרם דם לאחר ששמע על המחסור החמור

ח"כ אלעזר שטרן (יש עתיד), שר המודיעין, ביקר היום (חמישי) במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקרית אונו. שר המודיעין נפגש עם מנכ"ל מד"א, אלי בין שסקר בפניו את האתגרים עמם מתמודד מד"א בשגרה, בחירום, בנושא הקורונה ובסיוע לנמלטי הלחימה באוקראינה. השר שטרן שמע על מחסור הקיים בדם ובעיקר דם מסוג O ותרם במהלך ביקורו מנת דם שתסייע להציל את חייהם של 3 חולים או פצועים.

במהלך ביקורו, הוצגה לשר שטרן שיטת ההפעלה של מד"א ושרשרת הצלת החיים מרגע קבלת שיחה במוקד החירום 101 ועד פינוי המטופל לבית החולים, תוך שימוש בכלים טכנולוגיים המאפשרים בקרה, ניטור ופיקוח בזמן אמת.

שר המודיעין סייר במוקד הלאומי של מד"א והביע עניין רב בפעילות שירותי הדם של הארגון, זאת בשל היותו תורם דם קבוע שתורם מנת דם בכל שלושה חודשים ובפרויקט שילוב בני ובנות השירות הלאומי והאזרחי במד"א. בנוסף, הוצגה בפני השר עמדת מפעם (דפיברילטור) חכמה ומידע אודות פיזור אלפי המכשירים ברחבי הארץ למען קיצור זמני המענה הרפואי לאירועים של דום לב.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר המודיעין, ח"כ אלעזר שטרן: "במגן דוד אדום לא מבזבזים זמן, בכוננות לסייע ולהציל חיים בכל מקום. בביקורי היום במוקד הלאומי של מגן דוד אדום בקריית אונו ביקשתי לבדוק ולנצל אישית את המוכנות הזו לתרומת דם, לאחר שבדקנו וראינו שכבר עברו 3.5 חודשים מהפעם האחרונה שתרמתי. תרומות הדם חשובות במיוחד בימים אלה לאור החגים של בני כל הדתות . לכו לתרום ושיהיה חג שמח עוד יותר לכולנו!"

מנכ"ל מד"א אלי בין: "אני מודה לשר שטרן על שיתוף הפעולה ועל כך שהקדיש מזמנו ופועלו כדי להכיר טוב יותר את פעילות מד"א בשגרה ובחירום. תרומת הדם שביצע במוקד שלנו מרגשת מאוד וחשובה במיוחד על מנת להרחיב את מלאי הדם של מדינת ישראל ולעזור לאחרים. ביכולתה של תרומה זו להציל חיי אדם בשטח. אני מודה לשר שטרן על הדאגה התמידית לאזרח ועל הסיוע הרב לפעילותנו".

צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א
צילום: דוברות מד"א

Back to top button