מבזקיםפוליטי / מדיני

"ההישגים של הכלכלה הישראלית מביאים אותנו לשלישייה הפותחת בעולם"

שר האוצר, אביגדור ליברמן, נאם לפני זמן קצר (חמישי) בוועידת מפלגתו, "ישראל ביתנו". זאת על רקע הטלטלה בקואליציה שהחלה אתמול עם התפטרות סילמן והמשיכה עם ההודעה כי חה"כ עמיחי שיקלי יוכרז כפורש.

כשעלה ליברמן לבמה הוא נראה נינוח ואף התבדח עם הקהל, לאחר מכן החל שר האוצר להודות לחברי מפלגתו ולאנשים נוספים. "מובילים שינוי ועושים עבודה נפלאה". אמר.

בסיום סבב התודות הארוך, ארשת פניו של ליברמן הפכה רצינית יותר וממוקדת כאשר החל לדבר על הדרמה הפוליטית המתחוללת ביממה החולפת, "לקראת מערכת הבחירות השנייה, בתוך המערבולת של ארבע מערכות הבחירות קבענו שלושה יעדים, החלפת השלטון והעומד בראשו, הקמת קואליציה בלי ש"ס ויהדות התורה ותיק האוצר בידינו. קיבלנו גם בונוס, ועדת הכספים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

שר האוצר דיבר על הישגי מפלגתו לטענתו מאז הוקמה הממשלה: "אמרו לי, אתה באמת חושב שאפשר להחליף את נתניהו? אמרתי כן". אמר ליברמן והוסיף, "מסתבר שאנחנו צדקנו והם טעו". בנוסף, אמר: "ההישגים של הכלכלה הישראלית מביאים אותנו לשלישייה הפותחת בעולם".

עוד הוסיף ואמר ליברמן: "מי שבונה על הבחירות החדשות – אין לכם על מה לבנות. בוא נשאל את עצמנו בצורה רצינית – האם ישראל צריכה בחירות? בוודאי שלא. הדבר האחרון שצריכים זה מערכת חמישית בשלוש שנים. אתם ממהרים לבחירות? אין לכם לאן למהר".

כמובן פנה ליברמן לעידית זילמן בדבריו ואמר: "אני אומר לחברה הטובה שלי עידית סילמן, שאני מאוד מעריך אותה ואני חושב שהיא אישה טובה. אולי קצת נאיבית. עשית טעות אבל תמיד אפשר לתקן".

צילום: דני שם טוב דוברות הכנסת

Back to top button