חדשות הארץמבזקים

פיגוע הטרור בתל אביב: דיווחים על חילופי אש בין כוחות הביטחון לאחד המחבלים

בפיגוע הטרור שהחל לפני זמן קצר (חמישי) ברחוב דיזינגוף בתל אביב, התוצאות הקשות מראות כי מדובר במספר זירות. לפי שעה, יש 7 נפגעים בפיגוע בדרגות שונות, כאשר חלקם במצב אנוש.

מדיווח של אנשים במקום, האירוע עדיין בעיצומו, כאשר מתבצעים חילופי אש בין כוחות הביטחון למחבל. צוותי מד״א מטפלים באחת הזירות סמוך למסעדה במספר נפגעים אנוש, ועוד מספר נפגעים במצבים שונים.

עקיבא קאופמן חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בכמה זירות קשות ומורכבות. פיניתי באמבולנס איחוד הצלה פצועה בינוני מירי. פצועים נוספים פונו באמבולנסים נוספים של איחוד הצלה. כמו כן צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה מעניקים סיוע למספר נפגעי חרדה ששמעו את קולות הירי".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כוחות משטרה נוכחים במקום, הציבור מתבקש שלא להגיע למקום ולאפשר לכוחות הביטחון לטפל באירוע. ראש הממשלה, נפתלי בנט, נמצא כעת בקריה בתל אביב ומקבל עדכונים שוטפים. האירוע עדיין מתגלגל.

צילום: איחוד הצלה

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button