חדשות הארץמבזקים

תל אביב: דיווחים על זירה נוספת בתל אביב, 6 פצועים במצב קשה ואנוש

בהמשך לפיגוע הירי בתל אביב, לפי שעה לא הושגה שליטה על האירוע כאשר מתקבלים עדכונים בדבר זירות נוספות בנמל תל אביב וכיכר רבין.

בדיזינגוף החל ירי לפני זמן קצר (חמישי) לעבר יושבי מסעדה במקום. ככל הנראה שישה בני אדם נפצעו קשה ואנוש בעקבות הירי. הדיווחים מצביעים על שני יורים שנוטרלו. אך המצוד אחר יורים נוספים אפשריים נמשך, על פי דובר המשטרה, אלי לוי.

משטרת ישראל: "הציבור מתבקש להתרחק מהאזור. יש להסתגר בבתים ולא לעמוד בחלונות, יש לתת לשוטרים לבצע את עבודתם. חשיבות עליונה להישמע להנחיות השוטרים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"מבקשים שסקרנים לא יגיעו. הזירה עדיין פעילה ויש סכון משמעותי. כל אירוע חריג להתרחק ולדווח מיידית למוקד החירום של המשטרה". הוסיפו במשטרה.

יצוין כי במשטרה אומרים שהאירועים המדווחים בנמל תל אביב וכיכר רבין נשללו לאחר סריקות. החשש המרכזי כי לפחות יורה נוסף אחד נמלט.


הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button