חדשות הארץמבזקים

הפיגוע בתל אביב: המשטרה מבקשת מאזרחים להסתגר בבתים

משטרת ישראל קוראת לציבור באזור פיגוע הירי בתל אביב להסתגר בבתיהם. זאת בעקבות חשש ממחבלים נוספים אשר נמצאים באזור.

"הציבור מתבקש להתרחק מהאזור, יש להסתגר בבתים ולא לעמוד בחלונות, יש לתת לשוטרים לבצע את עבודתם. חשיבות עליונה להישמע להנחיות השוטרים, מבקשים שסקרנים לא יגיעו, הזירה עדיין פעילה ויש סכון משמעותי, כל אירוע חריג להתרחק ולדווח מיידית למוקד החירום של המשטרה." נמסר.

"ככל שיתברר בדקות אלו מדובר במחבל שירה לעבר פאב ברחוב דיזינגוף בתל אביב, מהמקום פונו 5 נפגעים בדרגות פציעה שונות, כוחות משטרה רבים נמצאים באזור בסריקות אחר המחבל. הציבור מתבקש לא להגיע לאזור, לא לצאת מהבתים ולאפשר לכוחות הביטחון לבצע את עבודתם." הוסיפו במשטרה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ופנים לבי"ח איכילוב 6 פצועים מירי, בהם 2 במצב אנוש, 1 קשה בהכרה ו-3 במצב בינוני בהכרה. מספר נפגעי חרדה מטופלים במקום. כוחות גדולים של מגן דוד אדום נמצאים בזירה ומאבטחים רפואית את הסריקות.


הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button