חדשות הארץמבזקים

ממ"ז תל אביב: הסממנים מצביעים שמדובר בפיגוע אבל נבדקים כיוונים נוספים

מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד התייחס לפני זמן קצר (חמישי) ואמר כי "נורו מספר רב של יריות לעבר אנשים שישבו בפאב, לצערי הרב יש לנו גם נפגעים – סה"כ 15 נפגעים רובם ברמות פציעה קלות אך לצערי הרב גם ישנם שני הרוגים. עם קבלת האירוע הגיעו למקום כוחות משטרה רבים מאוד שהתחילו לסגור את הזירה – מדובר בזירה מורכבת הנמצאת במעגלים נוספים."

ניצב אשד הוסיף כי "היות והיורה נעלם מהזירה וברח כנראה לכיוון אחד הסמטאות באזור, אנחנו מקיימים כרגע מספר מאמצים מאוד משמעותיים מעבר לחקירת האירוע בתוך הזירה. אנחנו בעיקר עסוקים כרגע לסרוק את השטח כדי לוודא שאין כרגע מפגעים נוספים, מה שנראה כרגע שאין. אבל כפי שאמרתי המפגע שהיה פה גם הוא ברח מהזירה לצערי הרב ועדיין לא נתפס. השערת העבודה שלנו כרגע היא שהוא נמצא באזור ולכן אתם רואים את הכוחות הגדולים שנמצאים פה וימשיכו להיות פה בשעות הקרובות."

ניצב אשד פנה לתושבים: "אני מבקש מאזרחי מדינת ישראל אבל בטח מאלה שנמצאים באזור הזירה הזו, כרגע לסגור את הדלתות ולהישאר בבתים. אני מבקש לדווח לנו רק דיווחי אמת. במהלך השעות האחרונות קיבלנו הרבה מאוד דיווחים שקריים שמאלצים אותנו להגיע לכל אחת מהנקודות האלה ולבדוק אותה ומסיט אותנו מהנתיב המרכזי שלנו נכון לעכשיו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"תמונת המצב פחות או יותר בהירה לנו. אני גם רוצה לציין כי נכון לנקודת הזמן הזו יש סממנים שמצביעים על כך שמדובר בפיגוע אבל אני חייב להיות מאוד מאוד רגיש בעניין הזה ולהגיד שאנחנו בודקים גם כיוונים נוספים" סיכם.

מפקד מחוז ת"א ניצב עמיחי אשד. צילום: דוברות המשטרה

Back to top button