מבזקיםפוליטי / מדיני

ראש מועצת שומרון: "הטרור היוצא מאזור ג'נין פורח כי אין התיישבות גדולה סביבה"

ראש מועצת שומרון יוסי דגן, אמר הבוקר (שישי) בתגובה לפיגוע הקשה בתל אביב, כי הטרור צומח היכן שאין התיישבות יהודית מסיבית. דגן מזכיר כי מדובר בפיגוע שני ברצף היוצא מצפון השומרון לערי המרכז. אשר לאחר גירוש ישובי צפון השומרון הפך לחבל טרור.

דגן אמר: "קיבלנו שוב תזכורת עצובה – איפה שאין התיישבות יהודית גדולה צומח טרור" – אומר יוסי דגן – "פיגוע שני שיוצא מצפון השומרון. מדינת ישראל ברחה מצפון השומרון בגירוש הנורא, והחריבה את גנים, כדים חומש ושא-נור, ועכשיו חממת הטרור שצמחה שם רודפת אחריה לערי המרכז, מי שבורח מהטרור הטרור רודף אחריו. התשובה לטרור, והפתרון לטרור הוא החזרת ההתיישבות המסיבית של יהודים לצפון השומרון. הגירוש מגוש קטיף הביא עלינו את חבל הטרור עזה, והגירוש מצפון השומרון הביא עלינו את חבל הטרור ג'נין, רק התיישבות תעצור את המשך התפתחות חבלי הטרור."

"הגירוש – ה'התנתקות' – יצר את חזית עזה וחזית ג'נין" – מחדד דגן והוסיף: "צריך להכפיל ההתיישבות בצפון השומרון פי מאה, להקים עוד ישובים במרחב הזה – כמו שתמיד מדינת ישראל ניצחה. תחילה חייבים להחזיר היום את ארבעת יישובי צפון השומרון שנעקרו. גם נכון מוסרית וערכית וגם חובה ביטחונית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

דגן שלח חיזוק לתושבי ת"א: "אני מחזק את אחינו בת"א, ההתיישבות בשומרון ועם ישראל כולו עומדים לצדכם, מתפללים לרפואת הפצועים, ושולחים חיבוק למשפחות שאיבדו את היקר להן מכל. כולנו יחד באותה חזית, מול טרור שלא רוצה אותנו במדינתנו, יחד נעמוד נחושים מולו, הם לא יוכלו לנו".

צילום: שריה דיאמנט

Back to top button