מבזקיםרצועת עזה

איסמעיל הנייה התקשר לאביו של המחבל ובירך אותו על "גבורת" בנו

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה התקשר לפני זמן קצר (שישי) לזידאן, אביו של המחבל ראאד פתחי חאזם שביצע אתמול את הפיגוע הרצחני ברחוב דיזינגוף בתל אביב ובירך אותו על "גבורת" בנו. "הוא ביצע את משימת העם והאומה. בעודו נפגש עם אלוהים הוא יתקבל בברכה על שעמד על זכותה הנצחית של פלסטין ועל הגאווה שהשיג כגמולם של המוג'אהדין" אמר הנייה לאב והוסיף, "השהידים אוהבים את מיליוני בני העם הזה וכל האומה הולכת אחריו בתחינה לאלוהים להתפלל עבורו".

עוד אמר הנייה כי "הדם הזה שנשפך הוא ניצחון גדול ולא לשווא. שמו של ראאד ייזכר לעד עם שמותיהם של השהידים שלחמו למען אל-אקצא."

ראש הלשכה המדינית של חמאס, איסמעיל הנייה

בהודעה של ארגון הטרור חמאס נמסר כי "תנועת ההתנגדות האסלאמית חמאס מבכה את מותו של השהיד ראאד חאזם, מבצע הפיגוע בתל אביב. חמאס חגגה את מות הקדושים על אדמת פלסטין של הלוחם האמיץ ראאד פתחי חאזם, בן 29 ממחנה הפליטים ג'נין. אנו מדגישים כי ההתנגדות תימשך עד תום הכיבוש. ירושלים ואל-אקצא הם קו אדום וגיבורי ג'נין נמצאים בברית עם אלוהים להמשיך בדרך ההתנגדות ושחרור פלסטין".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
המחבל ראאד פתחי חאזם

"בזמן שדמו של השהיד נשפך אנו קוראים לבני הנוער שלנו ולאנשינו להמשיך בהתנגדות ובעימות המקיף נגד הכיבוש בכל המקומות ולהפוך את מחסומיו החונקים של הכיבוש על ערינו בגדה המערבית לגושי אש בוערים. מסגד אל-אקצא המבורך מאוים על ידי הכיבוש ומתנחליו בחילול קודש והוא מוגן על ידי אל מוראביטון, עמנו וההתנגדות בכל הכוח בנחישות וביציבות. זה הג'יהאד – ניצחון או מות קדושים" נכתב בהצהרה.

הצהרת ארגון הטרור חמאס לאחר הפיגוע בתל אביב וחיסול המחבל

Back to top button