חדשות הארץמבזקים

הותר לפרסום שמו של הנרצח השלישי בפיגוע בתל אביב

בבית החולים איכילוב מת לפני זמן קצר (שישי) מפצעיו ברק לופן, בן 35 שנפצע באורח אנוש בפיגוע הרצחני שאירע אתמול ברחוב דיזינגוף בתל אביב. הוא עבר אתמול ניתוח חירום ביחידה לטיפול נמרץ אך למרבה הצער הרופאים לא הצליחו לייצב את מצבו ולהציל את חייו.

ברק לופן ז"ל הותיר אחריו הורים, שני אחים ואחות. אישה ושלושה ילדים. משפחה גדולה וחברים רבים. הוא גדל והתעצב בקיבוץ גינוסר והתגורר בגבעת שמואל.

ממשפחתו של ברק נמסר לאחר שנודע להם על מותו: "ברק אהובינו, נכד של מייסדי קיבוץ גינוסר בעל ואב למופת. ספורטאי בכל רמח אבריו, חבר הסגל האולימפי בתחום הקיאקים ומחנך דור העתיד בתחום. עזב אותנו בטרם עת, המומים, כואבים ואוהבים מאוד."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מהמועצה האזורית עמק הירדן נמסר: "המועצה האזורית עמק הירדן והעומד בראשה ראש המועצה עידן גרינבאום מרכינים ראש בכאב גדול ומשתתפים בצערם הכבד של משפחת לופן ושל כל קיבוץ גינוסר כולו. ברק אשר נפצע אנושות בפיגוע הטרור בתל אביב והלך לעולמו לאחר מאבק קשה על חייו בשעות האחרונות, הותיר מאחוריו משפחה אוהבת ועמק שלם כואב. יהי זכרו היקר ברוך."

מאז היוודע הבשורה המועצה מלווה את המשפחה והקיבוץ ומעניקה להם את כל הסיוע הנדרש. ביום שובר לב שכזה אנו משתתפים בצערם של כלל משפחות הנרצחים ומייחלים להחלמת הפצועים.

ראש הממשלה נפתלי בנט: "עם ישראל כולו משתתף בצערם הכבד של בני משפחתו של ברק לופן הי"ד, הנרצח השלישי בפיגוע האכזרי בדיזינגוף. אב לשלושה מגבעת שמואל. נקרע הלב. יהי זכרו ברוך."

שר הביטחון בני גנץ: "בשם מערכת הביטחון, אני מבקש להביע תנחומים מעומק הלב למשפחתו של ברק לופן ז״ל, אב לשלושה, שנרצח בפיגוע הקשה בדיזנגוף. אין מילים שיוכלו לנחם את בני המשפחה ברגעים קשים אלו. יהי זכרו ברוך."

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "עצב רב עם היוודע מותו של ברק לופן אשר נרצח בפיגוע אמש. ברק, היה ספורטאי הסגל האולימפי בעבר ומאמן פראלימפי מצטיין כיום. ברק היה מוכר כאיש ספורט מקצועי ומסור. תנחומים מעומק הלב למשפחתו. יהי זכרו ברוך."

יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו: "צער עמוק על הירצחו של ברק לופן ז״ל בפיגוע הקשה אתמול בתל אביב. ברק היה בן 35, נשוי לדנה ואב לשלושה ילדים, שגדל בקיבוץ גינוסר. אבידה עצומה. אני משתתף בצער המשפחה ושולח לה חיבוק חם בשם כל אזרחי ישראל. יהי זכרו של ברק ברוך."

הלוויה תתקיים ביום ראשון הקרוב (10/04/2022) בשעה 17:30 בבית העלמין בקיבוץ גנוסר.

ברק לופן ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

בפיגוע המזעזע נרצחו גם תומר מורד ואיתם מגיני בני ה- 27, במקור מכפר סבא. השניים, שככל הנראה שכרו דירה בתל אביב, הגיעו לבר “אילקה” לבלות יחד ונורו למוות על ידי המחבל. יהי זכרם ברוך.

תומר מורד ואיתם מגיני ז"ל. צילום: באדיבות המשפחה

Back to top button