בידורמבזקים

צפו: עימות חריף בין רינה מצליח לבועז ביסמוט שיצא משליטה

בתוכנית "אולפן שישי" בחדשות 12 ששודרה אמש (שישי) התפתח עימות חריף בין חברי הפאנל, רינה מצליח לבועז ביסמוט שיצא משליטה.

רינה מצליח אמרה כי "אי אפשר לפתור את הסכסוך הזה חוץ מאשר לחיות כמדינה שנותנת כמה זכויות מעטות מידי לציבור גדול מידי שהולך וגדל על חשבון הציבור היהודי." אז נכנס לדבריה בועז ביסמוט ואמר לה: "סליחה שאני קוטע אותך. תזכירי רק לצופים שהפיגוע הראשון עד 1751, כמה שנים לפני קום המדינה. שתיים, האם את מצדיקה טרור? תעני לי"… מצליח רתחה מעצבים והשיבה: "ממש, מה זאת אומרת? אני מצדיקה טרור. ביסמוט, אתה יודע מה? תסתום ת'פה"…

מגיש "אולפן שישי", דני קושמרו ניסה לעצור את העימות בין השניים אך ללא הצלחה: "לא לא רינה… לא. רגע שנייה, חברים… לא לא אני לא מוכן ככה… בועז ורינה….". אז התערב גם כתב הפלילים משה נוסבאום לטובתה של מצליח ופנה לביסמוט, זאת בשעה שהכתב המדיני ירון אברהם שחצץ בין השניים נראה מרכין ראש ודי נבוך מהעימות: "תחזור מהאמירה המטומטמת שלך" תוך כדי שהוא מפנה לעברו אצבע… קושמרו ניסה שוב להרגיע את הרוחות: "לא… לא … לא חבר'ה… אנחנו ערב שבת אחרי יום קשה… לא שנייה. לא יאמרו פה מילים תסתום ת'פה ולא מטומטם ואתה לא תגיד שרינה מצדיקה טרור. חברים די!"

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

רינה מצליח המשיכה: "אני אפילו לא מתכוונת להתייחס לטענה שאני מצדיקה טרור. אני מנסה להסביר את המציאות של חיינו ואני מדבר פה על שני הצדדים גם על הימין וגם על השמאל".

מתוך תוכנית "אולפן שישי" בחדשות 12

Back to top button