בידורמבזקים

צפו: ח"כ קיש מתעצבן בשידור חי, תולש את המיקרופון ועוזב את האולפן

בתוכנית "פגוש את העיתונות" עם רינה מצליח בחדשות 12 ח"כ יואב קיש (הליכוד) זרק את המיקרופון ויצא מהאולפן במהלך השידור, זאת לאחר שהטיח במגישה כי לא נתנה לו את זכות הדיבור.

שר המשפטים לשעבר חיים רמון, שהתארח כחבר בפאנל התייחס לאפשרות של בחירות נוספות ואמר: "סיכוי גדול שלנתניהו לא יהיה 61. מה שמונע מהימין להיות בשלטון זה נתניהו." ח"כ קיש הגיב לרמון ואמר: "מיליוני אנשים תומכים בו, על מה אתה מדבר?".

רמון המשיך, "אתם מהמרים על כך שנתניהו יביא 61, ואם הוא לא יביא 61 אתם שוב תהיו באופוזיציה." רמון התייחס גם למצב הביטחוני וגל הפיקודים בשבועות האחרונים בישראל ואמר לח"כ קיש לגבי אופן הטיפול של נתניהו בטרור כי "רק באינתיפאדת הסכינים היו 60 פיגועים"….. "תעשה בדיקה", השיב לו ח"כ קיש.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

לאחר דבריו של רמון ניסתה המגישה רינה מצליח לעצור את הדיון בנושא ולהמשיך הלאה, "חיים נגמר, חיים תודה אני מצטערת , אז התעצבן ח"כ קיש ואמר למצליח: "אני סיימתי, אז אני הולך, אני לא מבין?"…. "תלך", השיבה לו מצליח….קיש הוסיף, "יש איש ימין אחד. אתם לא בסדר"… "אתה חצוף", אמרה לו מצליח תוך כדי שח"כ קיש קם מהיכסא, תולש את המיקרופון מהחולצה ומתקדם ליציאה מהאולפן…. "תודה"..

לאחר שקם קיש צעקה לו מצליח תוך כדי שהוא הולך, "יואב קיש עשית מעשה הכי לא ראוי".. אז הסתובב קיש וחזר להתיישב שוב, "אני חוזר לשמוע, אני רוצה את זכות הדיבור… את תתני לי את זכות הדיבור? אני שאלתי שאלה…את תתני לי את זכות הדיבור? טוב אז אני הולך…." קם בשנית ויצא מהאולפן… "אתה דיברת חמש דקות לבד בלי שאיש הפריע לך", השיבה לו מצליח והמשיכה את הדיון באולפן.

ח"כ קיש כתב לאחר מכן בעמוד הטוויטר שלו: "השלכתי את המקרופון ועזבתי את האולפן של פגוש את העיתונות באמצע הראיון. לא יהיה יותר שנשב בפנל ימני אחד מול ארבעה נציגי שמאל ואפילו לא תתנו לנו להגיב. הגיע הזמן לאזן את התקשורת."

מתוך תוכנית "פגוש את העיתונות בחדשות 12

Back to top button