מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט: מדינת ישראל עלתה להתקפה, פועלים גם בזירות אויב אחרות

ראש הממשלה נפתלי בנט אמר הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה: "זהו יום קשה, יום שבו יובאו למנוחות שלושת נרצחי הפיגוע בתל אביב. הלב נשבר. בשם כל השרים, בשם אזרחי ישראל כולם, אני מבקש למסור את תנחומינו העמוקים למשפחות. הלב שלנו פועם איתכן. אתמול בלילה ביקרתי את ארבעת הפצועים בבית החולים איכילוב, והמסר שלהם היה דומה מאוד: אנחנו חזקים. תעשו מה שצריך כדי לנצח. ואכן, מדינת ישראל תעשה כל מה שצריך כדי להתגבר על הטרור."

בנט הבהיר: "מדינת ישראל תבוא חשבון עם כל מי שהיה לו קשר, ישיר או עקיף, לפיגועים. כידוע, כוחותינו הצליחו לשים את ידם על המחבל מהפיגוע בדיזינגוף בתוך כמה שעות, וחיסלו אותו. אתמול והיום פעלנו בג׳נין, משם יצא המחבל שביצע את הרצח בתל אביב. משעות הלילה אנו פועלים ביעבד, בית גידולו של המחבל שביצע את הרצח בבני ברק – אנחנו ממשיכים מעורבים בטרור ופוגעים במחבלים. "

ראש הממשלה הוסיף: "במקביל אנחנו פועלים גם בזירות אויב אחרות, קרובות ורחוקות, בלילה וביום, כדי לפגוע בשורשי הטרור. אנחנו נגיע לכל מקום שנדרש בכל זמן כדי לגדוע את פעולות הטרור הללו. מדינת ישראל עלתה להתקפה. במהלך השבת קיימנו הערכות מצב – כוחות צה"ל, השב"כ והמשטרה פועלים מסביב לשעון כדי להשיב את הביטחון ולגדוע את גל הטרור הזה. אני חוזר ומבהיר: אין שום הגבלות על צה"ל, שב"כ ושאר כוחות הביטחון במלחמה נגד הטרור".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנט סיכם: "אלה ימים קשים, אבל אנחנו למודי ימים כאלה, ואנחנו יודעים לנצח אותם. המחלוקות הפוליטיות הפנימיות תמיד היו ותמיד יהיו. בניגוד לאויבים שלנו, אנחנו דמוקרטיה. זה מקור של עוצמה, זה לא מה שימנע מאיתנו לשלב ידיים כולנו ולהיות כמו חומה מול הטרור ומול השנאה אלינו. זו החובה שלנו, ואנחנו ננצח".

I have a special message for the Iranian people on...
צילום: רועי אברהם/ לע"מ

Back to top button