מבזקיםתאונות דרכים

רוכב אופנוע בן 20 נהרג בתאונת דרכים בכביש 446 סמוך לצומת שילת

רוכב אופנוע כבן 20 נהרג לפני זמן קצר (ראשון) בתאונת דרכים בכביש 446 מצומת שילת לכיוון חשמונאים. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. צעיר נוסף כבן 20 נפצע קשה ולא יציב ופונה לבי"ח שיבא בתל השומר.

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א רועי סלומון סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד. שני הרוכבים שכבו על הכביש במרחק של עשרות מטרים מהאופנוע כשהם סובלים מפגיעות קשות. ביצענו בדיקות רפואיות ראשוניות, אחד מפצועים היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות אבל הפציעה שלו הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. הרוכב השני שסבל מחבלות קשות בפלג גופו התחתון פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבו קשה ולא יציב."

אבי דבלינגר ראש סניף איחוד הצלה במודיעין מסר: "מדובר בשני צעירים שרכבו יחדיו על אופנוע ולדברי עוברי אורח החליקו עם האופנוע. למרבה הצער נקבע מותו של אחד הרוכבים בזירה. ובסיוע חובשים נוספים הענקנו סיוע רפואי בזירה לרוכב הנוסף שפונה לבית החולים שיבא- תל השומר במצב קשה כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button