מבזקיםמשפטי/פלילי

חשד: בן 44 פתח פרופילים פיקטיביים ברשת, רימה ואיים על 18 נשים

חטיבת התביעות במשטרת ישראל הגישה היום (ראשון) הצהרת תובע ב- 18 תיקי חקירה טרם הגשת כתב אישום כנגד תושב גבעת אולגה. גבר חשוד כי התחזה לאחר, איים, הטריד וביצע עוד מגוון רחב של עבירות לרבות מרמה כנגד נשים ברחבי הארץ איתם יצר קשר ברשתות חברתיות.

ראשיתה של החקירה בתלונות רבות שהוגשו ברחבי הארץ שעניינן התחזות לאחר, הטרדה, איומים, ביצוע עבירות מרמה ועוד כנגד נשים ברשתות החברתיות.

מחקירת הפרשייה שנוהלה על ידי חוקרי מפלג ההונאה במחוז חוף עלה כי החשוד במעשים פתח פרופילים פיקטיביים ברשתות, יצר קשר עם נשים, רכש את אמונן, נכנס לחייהן וכך ביצע עבירות מרמה כלפי אותן נשים. כאשר ביקשו הנשים להפסיק את הקשר עימו או עלו על זהותו החל החשוד במסכת איומים והטרדות כלפיהן לעיתים תוך הפרת צווי הרחקה שהוצאו בבית המשפט.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בשלישי באפריל עצרו חוקרי מפלג ההונאה במחוז חוף בסיוע בלשי תחנת חדרה את החשוד, תושב גבעת אולגה (44) בחשד לביצוע עבירות של איומים, הטרדה, התחזות לאחר, הפרת צו במטרה לפגוע באדם, סחיטה באיומים, הפרת הוראה חוקית ועוד.

לבקשת המשטרה, מעצרו של החשוד הוארך בבית משפט השלום בחדרה והבוקר, כאמור, הגישה חטיבת התביעות במשטרת ישראל לבית משפט השלום בחדרה הצהרת תובע נגד החשוד ב 18 תיקי חקירה המיוחסים לחשוד לצורך הארכת מעצרו טרם הגשת כתב אישום בעבירות המיוחסות לו וכן בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

ראש מפלג ההונאה במחוז חוף, רפ"ק סמי סיאגה ציין כי: "מדובר בפרשייה חמורה בה פעל החשוד תחת זהויות שונות, איים ורימה נשים רבות ואף הפר באופן בוטה את צווי בית המשפט שנועדו להגן על קורבנותיו. חקירה מאומצת של מפלג ההונאה שמה קץ למעשים אלו, השיב את הביטחון לנשים והביא את החשוד לדין".

צילום: pexels

Back to top button