מבזקיםתאונות דרכים

גבר בן 40 נהרג בתאונת דרכים בכביש 60 בשומרון

נהג רכב כבן 40 נהרג לפני זמן קצר (ראשון) מפגיעת רכב מסחרי בכביש 60 סמוך ליישוב רחלים בשומרון. לוחמי אש ומתנדבים מתחנה אזורית שומרון חילצו אותו מתוך הרכב לידי כוחות רפואה. חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לו סיוע רפואי ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותו במקום.

מנחם בקוש חובש איחוד הצלה מסר: "מדובר בתאונה עם מעורבות משאית ורכב פרטי. למרבה הצער נקבע מותו של נהג הרכב עקב אופי הפציעות מהן סבל. כמו כן הענקנו סיוע לשני נפגעים באורח קל. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

להב האדי אבו זאלף סגן מפקד המשמרת: "התקבל דיווח במשל"ט יו"ש על תאונת דרכים קשה בין רכב מסחרי לרכב פרטי סמוך לישוב רחלים. עם הגעת הצוותים למקום זיהינו את נהג הרכב הפרטי כשהוא לכוד, ולפי כוחות הרפואה ללא רוח חיים. ביצענו במקום פעולות חילוץ בעזרת כלים הידראוליים וזאת ברגישות רבה, ובדאגה לכבוד המת."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

החובשים של מד"א יאיר ברגיל ואייל עטיה, סיפרו: "כשהגענו למקום התאונה ראינו את הרכב הפרטי מעוך בחלקו הקדמי ואת הנהג לכוד כשהוא מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. לאחר שחילצנו אותו ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום. פצוע נוסף פונה ע"י הסהר האדום כשמצבו קל."

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל

Back to top button