מבזקיםתאונות דרכים

חשד לתאונת פגע וברח בעמנואל: בן שש נהרג מפגיעת משאית

ילד בן שש נפצע לפני זמן קצר (שני) מפגיעת משאית במועצה מקומית עמנואל. חובשים ופראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה מבצעים בו פעולות החייאה והוא פונה לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב אנוש. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

חובש בכיר במד"א אליהו זהר, סיפר: "הילד שכב מחוסר הכרה על הכביש כשהוא סובל מחבלה רב מערכתית לאחר שנפגע ממשאית. מיד ביצענו בו בדיקות רפואיות, ראינו שהוא ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים, הנשמות ומתן תרופות ופינינו אותו בניידת טיפול נמרץ לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי."

זיו אברהם חובש איחוד הצלה מסר: "לדברי עוברי אורח הילד נפגע ממשאית. בסיוע חובשים נוספים שהיו בסמיכות למקום ביצענו בו פעולות החייאה".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

חובש הצלה זושא לזר שהגיע ראשון למקום סיפר: "כשהגעתי למקום, מצאתי ילד כבן 6 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית, לאחר שנפגע ממערבל בטון. יחד עם חובשים נוספים ביצענו בו פעולות החייאה מרובות, והוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה להמשך טיפול בחדר טראומה בבית החולים מאיר בכפר סבא."

ישעיה אייכלר חובש נוסף של איחוד הצלה הוסיף: "לאחר פעולות ההחייאה בזירה הוא פונה למרכז הרפואי מאיר בכפר סבא במצב אנוש תוך המשך פעולות החייאה. צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה העניקו סיוע לעוברי אורח ולבני משפחתו שנתקלו בזירה הקשה".

מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי משאית בטון פגעה בילד ועזבה את המקום. בתום סריקות, המשטרה איתרה באתר בניה ביישוב סמוך לעמנואל את המשאית שפגעה על פי החשד בילד. הנהג עוכב על ידי השוטרים ונסיבות התאונה נבדקות על ידי בוחני התנועה.

ארכיון. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button