מבזקיםפוליטי / מדיני

בליכוד מגיבים לדברי רה"מ: "בנט מבין שהסיפור שלו נגמר"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, קיים הערב (שני) ריאיונות במספר ערוצי תקשורת, בהם דיבר באריכות על הטלטלה הפוליטית שעוברת הקואליציה מאז התפטרה חברת מפלגתו, עידית סילמן. בנוסף, דיבר רה"מ על גל הטרור הרצחני אשר פוקד את מדינת ישראל בשבועות האחרונים.

במהלך הריאיון, ניסה נפתלי בנט לשדר עוצמה ושקט כאשר דיבר על הפיגועים האחרונים שאירעו ואמר: "צריך להיות חזקים, אנחנו נתגבר על גל הטרור". בנוסף, דיבר על החלטת הממשלה להקמת חומה של 40 קילומטרים ביהודה ושומרון, "בעשור האחרון הייתה הזנחה של גדר ההפרדה", הוסיף.

עוד דיבר ראש הממשלה על פגישות שר הביטחון, בני גנץ, עם יו"ר הרשות הפלסטינית, מחמוד עבאס ואמר: "אבו מאזן מעודד טרור, זו בחירה של גנץ להיפגש איתו". כזכור, בנט, במשך הקריירה הפוליטית שלו, אמר כי לא ייפגש עם איתו ושאינו פרטנר לשלום.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

על הטלטלה הפוליטית דיבר בנט באריכות ובארשת פנים פחות סבלנית ואף טעונה. "נתניהו וסמוטריץ' עקצו את עידית סילמן" אמר בנט והוסיף: "אני לא חושב שאף אחד עבר את מה שעברה בתולדות המדינה, היא הייתה אצלי בבית ובכתה".

בנוסף, תקף בנט את ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו וטען כי יש בינו לבין הרשימה המשותפת ברית פוליטית וכי הוא דואג רק למצבו המשפטי, "המטרה של ביבי היא להיטיב את עסקת הטיעון שלו".

"איש ימין זה לא מי ששולח מזוודות כסף, אלא עוצר אותן". אמר בנט בקריצה לבנימין נתניהו על מזוודות הדולרים שקיבלו בעזה מהקטארים במהלך תקופת כהונתו של האחרון.

במפלגת הליכוד נמסר בתגובה לראיונות של בנט: "בנט שהפר את כל הבטחותיו לבוחריו ממשיך לשקר גם הערב בלי הפסקה. בנט איבד השבוע את הרוב בכנסת ולכן הוא מפזר שקרים גם נגד עידית סילמן שבניגוד אליו נשארה נאמנה לעקרונות להם נבחרה. בנט מבין שהסיפור שלו נגמר ושהגיע הזמן לממשלה חזקה שתחזיר את השקט והביטחון לאזרחי ישראל."

צילום: קובי גדעון/ לע"מ

Back to top button