חדשות הארץמבזקים

ירה באוויר מחסנית שלמה: שוטר פלסטיני הודה בכוונתו לבצע פיגוע

שוטר מכס פלסטיני, חמוש בנשק ולבוש בשכפ"צ, ניסה להיכנס היום (שני) ליישוב ורד יריחו, בכוונה לבצע פיגוע ירי. השוטר הגיע בניידת משטרה פלסטינית שגנב.

השומר ביישוב התעמת איתו ואסר עליו להיכנס, אז התרחק השוטר וירה באוויר מחסנית שלמה. לאחר מכן, ירה באוויר שני צרורות, כשהוא נמצא במרחק של כקילומטר מהיישוב. הוא נעצר על ידי מנגנוני הביטחון של הרשות הפלסטינית, הודה בכוונתו לבצע פיגוע. נבדק אם יש לו זיקה לג'יהאד האיסלאמי.

הודעת הישוב ורד יריחו לתושבים: "תושבים יקרים בוקר טוב, אנו מבקשים להביא להביא לידיעתכם כי הלילה נמנע אירוע חריג בכניסה ליישוב ורד יריחו: רכב גנוב של הרשת הפלסטינית נהוג בידי שוטר מכס פלסטיני מיריחו הגיע לשער וביקש להיכנס לתחומי הישוב. השומר בכניסה ליישוב מנע את כניסתו ודרש מהנ"ל לעזוב את המקום. השוטר הפלסטיני עזב את המקום ולאחר מספר דקות נשמעו מספר יריות באזור בסיס ורד יריחו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, נמסר כי "האירוע דווח וטופל, השוטר הפלסטיני נעצר על ידי המנגנונים בתוך יריחו, בחקירתו הודה כי ביצע ירי, ונעצר. כל הרבש"צים ביישובים עודכנו בזמן אמת, רמת הכוננות במרחב ונוכחות כוחות הביטחון תוגברה בהתאם. האירוע כאמור, נמנע והסתיים ללא כל פגיעה אנו שבים וקוראים לכם, בימים רגישים אלה להגברת הערנות: יש לדאוג לעמוד בתחנות האוטובוס מאחורי עמודי ההגנה, יש לדווח באופן מיידי על כל חשד, למוקד 100 או למוקד הבקעה 1208. ניתן ליצור קשר בכל שעה עם רבש"צ היישוב, או עם דרור סיני קב"ט המועצה. באיחולי ימים שקטים, צוות המועצה."

Back to top button