מבזקיםצבא וביטחון

פיגוע דקירה באשקלון: שוטר נדקר ע"י פלסטיני, מצבו קל

קצין משטרה שהיה הבוקר (שלישי) בפעילות מבצעית באתר בניה באשקלון, הבחין באדם חשוד והחל לבצע בידוק. חשוד שלף במהלך הבידוק סכין ותקף את השוטר, שהגיב במהירות, ביצע ירי ונטרל את החשוד. קצין המשטרה נפצע במצב קל, טופל על ידי חובשים ופראמדיקים של מד"א, ופונה לבית החולים ברזילי בעיר. מותו של המחבל, תושב חברון בשנות ה- 40 לחייו, נקבע במקום.

מפקד מחוז דרום, ניצב פרץ עמר ומפקד מרחב לכיש, נצ"מ ברק מרדכי, הגיעו לזירת הפיגוע בה קיימו הערכת מצב.

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם מסר: ״אני מודה למשטרת אשקלון על פעילות נחושה המתבצעת בכל רחבי העיר להגברת הביטחון האישי, שמירה על הסדר הציבורי ואיתור שוהים בלתי חוקיים. עיריית אשקלון מקיימת כל העת שיתוף פעולה הדוק עם המשטרה וכוחות הביטחון ותמשיך להעמיד לרשותם כל סיוע אפשרי להתמודדות עם גל הטרור שפוקד את המדינה ולהשבת השקט. מאחל החלמה מהירה לקצין הפצוע, שישוב במהרה לאיתנו״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מעיריית אשקלון נמסר כי היא, "מוסיפה לתגבר את יחידות הביטחון העירוני הפועלות בשטח, בהן יחידת האופנוענים החמושים, אשר מסיירות במוסדות החינוך ואיזורי המסחר המרכזיים על מנת להגביר את תחושת ביטחון התושבים ובמידת הצורך, לתת מענה מיידי לכל איום. עיריית אשקלון שבה ומבקשת מהתושבים לשמור על עירנות גבוהה בימים אלו ולדווח לגורמי החירום על כל חשד שמתעורר."

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

Back to top button