בידורמבזקים

עימות סוער בין דורין אטיאס למאיה ורטהיימר: "קצת כבוד למשפחות הנרצחים"

עימות סוער חל באינסטגרם בין דורין אטיאס למאיה ורטהיימר. ורטהיימר ביקרה אמש (שני) בבר האילקה ברחוב דיזנגוף שחזר לפעילות מחודשת לאחר הפיגוע הקשה בו נרצחו שלושה אנשים ביום חמישי. ורטהיימר, שקמה משבעה על אביה איתן ז"ל, הגיעה לבר עם בעלה אסף זמיר, כשראש הממשלה נפתלי בנט ביקר במקום.

זמיר העלה סטורי לאינסטגרם בו כתב: "קמנו מהשבעה של אבא של מאיה ובאנו לאילקה. שמחנו לראות את המקום מלא לגמרי בערב הפתיחה המחודשת שלו אחרי הפיגוע הנוראי. תל אביב עברה בתקופת חיי פיגועים רבים ועם כל העצב תמיד ידעה לקום חזרה על הרגליים ולהוכיח ששום דבר לא ינצח את הרוח החיה שלנו".

ורטהיימר העלתה גם היא מספר פעמים סטוריז מהמקום, בו תיעדה את רה"מ בנט וכתבה בין השאר: "תכלס, כל הכבוד. לראות את כולם ככה מרגש אותי."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מנחת הטלוויזיה דורין אטיאס הגיבה לדבריה במספר סטוריז מצידה: "ברגעים האלה בבר האילקה, מאיה ורטהיימר מעלה סרטון חסר רגישות, מחריד. חוצפנים! שרים עם ישראל חי על דמם של ילדים שההורים שלהם עדיין יושבים עליהם שבעה. מרימים לחיים, חיוך ענק על הפנים. בסדר, הבנו שלא ישברו אותנו, אבל שניה. אפשר את כל זה בלי להעלות סרטונים, בלי למצוץ לייקים בכל מחיר. מאיה ורטהיימר, מה יש לך?!".

מהסטורי של דורין אטיאס

עוד כתבה אטיאס: "תעשו מה שבא לכם. אני שמחה בשביל האילקה שמתאושש, אבל קצת כבוד למשפחות של ברק, תומר ואיתם שבטוח מתכווצות לנוכח התמונות הכל כך לא רגישות האלה".

אטיאס תייגה את רה"מ המחייך בביקורו בבר וכתבה: "תסתכל על החיוך שלך אדוני ראש הממשלה, ואיתו תמשיך לאשתו של ברק שבטח לא ישנה כבר יומיים", ביקרה והוסיפה: "אתה בטוח שזה הזמן? לא כדאי לתת למשפחות קודם לסיים שבעה? חלאס עם הסיסמאות, ברור שלא ניתן שינצחו אותנו, אבל זה לא השואו המתאים להוכיח את זה. אדוני ראש הממשלה, לא כרגע!."

מאיה ורטהיימר פרסמה הבוקר תגובה לדברים: "אני מודה שקטונתי ואני לא באמת יודעת מתי זה מוקדם מדי ומתי מאוחר מדי. אני חושבת שזה עניין אישי בו אדם צריך לעשות את מה שמרגיש לו נכון בסיטואציה. לא יצאתי אתמול כי החיים חזרו לעצמם ואני הולכת לשתות בירה בכיף שלי. הגענו למקום כדי להביע תמיכה. הגענו במיוחד כדי להעביר מסר שעם כל הקושי החיים ממשיכים, והטרור לא יכול לנצח ולהשאיר את המדינה משותקת. העברנו את הערב, בין היתר, עם בחור שנפצע קשה בפיגוע סמוך בבר הסמטא בשנת 2016 והיה לו חשוב להיות שם. בעיני זה מעיד על חוסן ועוצמה, וחלילה לא על זלזול. ליבי עם משפחות הנרצחים".

מהסטורי של מאיה ורטהיימר [/caption

[caption id="attachment_547582" align="aligncenter" width="500"] צילום מסך אינסטגרם

Back to top button