מבזקיםצבא וביטחון

השר בר לב על גל המעצרים: "לא נהסס לצאת למבצעים צבאיים נרחבים יותר"

המשטרה קיימה היום (שלישי) טקס יחידות מצטיינות לשנת העבודה 2021, במטרה להוקיר את פועלן למען הציבור ולהמשיך לטפח ולעודד מצוינות ארגונית. היחידות המצטיינות נבחרו על סמך מגוון פרמטרים בתחום הלחימה בפשיעה ובטרור, השירות לאזרח, הישגים יחידתיים ובולטות תפקודית ברמה יוצאת דופן.

הטקס נערך במעמד השר לביטחון הפנים, עומר בר לב, מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב (קובי) שבתאי, סגל הפיקוד הבכיר של משטרת ישראל ומפקדי היחידות המצטיינות.

השר לביטחון פנים עומר בר לב אמר: "השבועות האחרונים מבליטים ביתר שאת את חשיבותה של המשטרה, ואת עוצמתם של השוטרים והשוטרות ביחידות השונות. זה גם המקום להבהיר לדורשי רעתנו: מדינת ישראל וכוחות הביטחון שלה, בהם גם משטרת ישראל, ירדפו אתכם בכל מקום, ביום ובלילה, ויגיעו אליכם. יידע כל מי שמבקש לפגוע בנו, כי דמו בראשו. כפי שפועלים בימים האחרונים כוחות המשטרה, צה"ל והשב"כ במחנה הפליטים ג'נין, נמשיך להפעיל יד קשה כנגד הטרור, ולא נהסס אף לצאת למבצעים צבאיים נרחבים יותר, בג'נין ובמקומות אחרים אשר מהווים קרקע פורייה לטרור. אל תנסו אותנו. אך לא רק במאבק בטרור מצטיינת משטרת ישראל: בחודשים האחרונים חלה ירידה משמעותית בנתוני הפשיעה, בפרט בחברה הערבית. גם כאן לא במקרה. אתם וחבריכם, מהמפכ"ל ומטה, מובילים מאבק עיקש ונחוש בפשיעה, ונוחלים הצלחות רבות, הנובעות מהמצוינות המאפיינת אתכם".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מפכ״ל המשטרה, רב ניצב יעקב שבתאי אמר: "המצוינות של משטרת ישראל הובילה לבחירות של מפקד הימ"מ להשיא השנה משואה בטקס הדלקת המשואות בהר הרצל לרגל שבעים וארבע שנים (74) למדינת ישראל. מפקד הימ"מ מייצג בראש ובראשונה את כל שוטרי משטרת ישראל. את העליות המשמעותיות במספר כלי הנשק שתפסנו, בכמות הרכוש שחילטנו, במספר העבריינים שעצרנו וכמות כתבי האישום שהגשנו, הרגיש כל אזרח במדינת ישראל".

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button