מבזקיםתאונות דרכים

ילד בן 12 נהרג בהתהפכות טרקטורון בעמק הירדן

ילד בן 12 נפצע לפני זמן קצר (שלישי) בהתהפכות טרקטורון בשטח פתוח סמוך לקיבוץ אלומות בעמק הירדן. חובשים ופראמדיקים של מד"א ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים פוריה בטבריה. גבר בן 40 פונה במצב בינוני עם חבלה רב מערכתית. בבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של הילד בתום מאמצי החייאה.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א מורן אבו שקארה ואביעד עמר, סיפרו: "כשהגענו לשטח ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים. ילד בן 10 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הפצוע השני שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לביה"ח".

כונני הצלה יבנאל מספרים: "כשהגענו למקום ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים. ילד בן 10 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הוא פונה לבית חולים פוריה תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הפצוע השני שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לבית חולים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: תיעוד מבצעי מד"א
צילום: תיעוד מבצעי מד"א

Back to top button