מבזקיםפוליטי / מדיני

בנט: "הדרך שכולנו חייבים לאמץ היא של ביחד, לא לחפש את המפלג"

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ושר הבריאות, ניצן הורוביץ, השתתפו היום (שלישי) בחנוכת בית החולים השיקומי "עדי נגב – נחלת ערן". יחד עם דיירי הכפר וחניכי מכינה שמתנדבים במקום, ארז ראש הממשלה מארזי "קמחא דפסחא" לחג הפסח עבור משפחות מעוטות יכולת ואיחל לדיירי הכפר ולמתנדבים חג פסח כשר ושמח.

בהמשך השתתף רה"מ בטקס גזירת הסרט לחנוכת בית החולים ונשא דברים באירוע החגיגי. בביקור השתתפו גם ח"כ שירלי פינטו, יו"ר "עדי נגב – נחלת ערן" דורון אלמוג ואשתו דידי, מנכ"ל הכפר השיקומי אבי וורצמן ובכירים נוספים.

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

רה"מ בנט אמר: "הדרך של דורון ודידי אלמוג היא דרך של קרן אור, של תיקון ואהבה אינסופית לכל בן אדם – לא משנה דעותיו, לא משנה מה דתו, לא משנה מה צבע עורו. כולם בני אדם פה. כולם בני אדם שמגיע להם כבוד, מגיע להם שיהיה מישהו ידאג להם. זאת הדרך שכולנו חייבים לאמץ: להיות ביחד, לא לחפש את המפלג, לא לחפש את השוני. אנחנו שונים, ואתם יודעים מה – טוב שאנחנו שונים. כמה משעמם היה אם לכולנו היו אותן דעות. יושב פה ניצן הורוביץ, שעושה עבודה מצוינת כשר בריאות. אנחנו מחזיקים בדעות שונות אבל משלבים ידיים למען אזרחי מדינת ישראל, מתגברים על המחלוקות ומצעידים את מדינת ישראל קדימה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ

עוד אמר בנט: "אנחנו בני 74 עוד רגע. זה עשור שאנחנו חייבים לצלוח, ולא רק את העשור הזה. בעזרת ה' לנצח נצחים. הדרך היחידה שזה יקרה, אם כולנו נראה את טובת הממלכה, את טובת המדינה מעל הטובה האישית שלנו ושל המגזר שלנו. אם לא נפחד לשבת עם אנשים עם דעות שונות, אם לא נקרא אחד לשני בשמות אלא נקשיב ונתווכח ונוסיף להתווכח אבל כוויכוח בתוך המשפחה. לא ויכוח של שנאה, אלא ויכוח לשם שמיים שסופו להתקיים".

צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
צילום: עמוס בן גרשום /לע"מ
וידאו: עומר מירון /לע"מ, סאונד: ניר שרף /לע"מ
וידאו: עומר מירון /לע"מ, סאונד: ניר שרף /לע"מ

Back to top button