מבזקיםמשפטי/פלילי

16 שנות מאסר למורשע באונס קטינה: "שוב ושוב חילל את גופה"

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזרו 16 שנות מאסר בפועל, מאסר על תנאי ופיצויים בגובה 100,000 על אלון אשטמקר שהורשע על פי הודאתו באונס של קטינה.

מכתב האישום המתוקן בו הודה הנאשם עולה כי במהלך שנת 2015, הקטינה (15) נהגה להגיע עם קרוב משפחה (קטין) לנקות את ביתו של הנאשם, שהיה בקשרי ידידות עם משפחתה. באחת הפעמים בה הגיעו לדירתו, הזמין הנאשם את השניים לצפות בסרט פורנוגרפי ואף סיפק להם משקאות אלכוהוליים. במהלך הצפייה בסרט, ביצע הנאשם מעשה מגונה בקטינה, שלא בהסכמתה.

בשלב מסוים, הוביל הנאשם את הקטינה לחדר השינה, בעוד קרוב משפחתה נותר לצפות בסרט. אז, ביצע הנאשם בקטינה מעשי אינוס, תוך שימוש בכח וגרימת חבלות, בעוד הקטינה מתחננת בפניו ומבקשת שיעזוב אותה.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בגזר הדין קבע בית המשפט כי: "פגיעה מינית בקטין היא פגיעה בעלת השלכות רבות במישורי חיים שונים על עולמו בהווה ובעתיד של הקטין. מקום בו מדובר בקטינים, גדל עד מאוד כובד משקלם של ערכים חברתיים אלו אליהם נוסף ערך הגנה על קטינים והצורך לשמור עליהם מפני ניצול ופגיעה."

עוד קבע כי: " הנאשם הורשע בביצוע מעשה אינוס אחד, אך תיאור העובדות מלמד על אירוע רב פרטים של מעשי אונס ומעשים מגונים חוזרים ונשנים. שוב ושוב חילל הנאשם את גופה, נפשה ופרטיותה של המתלוננת משל הייתה בובת משחק לביצוע מעשיו השפלים והזוועתיים ומימוש יצרים אפלים ביותר מאלה שבן אנוש יכול להעלות על דעתו ולדמיין. שמונה מעשים בסדר חומרה עולה ומצמרר. החל בנשיקה ו… והמשך בסדרת מעשי אינוס ההולכים ומחמירים …. אכזריות אין קץ, סדיזם לשמו."

לאחר מתן גזר הדין אמרה עו"ד רביד שיפמן, מפרקליטות מחוז ת"א (פלילי), שניהלה את ההליך: "בית המשפט היום קיבל את עמדת הפרקליטות וגזר עונש המבטא את חומרת מעשיו של הנאשם. אנו מקווים שעונשים מסוג זה ישמשו ככלי הרתעה נוסף במאבק לצמצום הפגיעות המיניות בכלל ובילדים בפרט."

אילוסטרציה. קרדיט: pixabay

Back to top button