מבזקים

השר בר-לב: אנחנו בתהליך, משטרת ישראל תעשה קפיצת מדרגה משמעותית

השר לביטחון הפנים בר-לב: "למשטרת ישראל חסרים האמצעים הדרושים כדי לעמוד באתגרים שלה. אנחנו בתהליך שבסופו משטרת ישראל תעשה קפיצת מדרגה משמעותית"

השר לביטחון הפנים עמר בר-לב ביקר היום (רביעי) בתחנת משטרת חדרה, ופגש לשיחה את שוטרי התחנה. בביקור השתתפו גם מפקד מחוז חוף ניצב יורם סופר, מפקד מרחב מנשה נצ"מ איתן מנשה ומפקד תחנת חדרה סנ"צ זהר מסלאוי.

השר בר-לב קיבל במהלך הביקור סקירה על פעילות התחנה, הן בשוטף והן לאחר הפיגוע בעיר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

השר בר-לב אמר: "העיר חדרה, והתחנה עצמה, חוו לא מעט אירועי טרור במהלך השנים, כולל ממש לאחרונה. חדרה נמצאת בחזית, ואתם אלו שניצבים בחזית הזו. התחנה כאן היא תחנה חזקה עם הישגים ברורים, ועל כך נתונה לכם תודתי."

עוד הוסיף השר בר-לב כי "אין סימן שאלה בנוגע לתפקיד של משטרת ישראל בביטחון הלאומי. המשטרה נמצאת בחזית, גם במאבק בפשיעה וגם במאבק בטרור, כשהשוטרים חוצצים הלכה למעשה בין המחבלים לאזרחים. לכן, מונחת על כתפיכם אחריות גדולה מאוד, ואני יודע שאתם תמלאו אותה."

הוא ציין כי "למשטרת ישראל חסרים האמצעים הדרושים כדי לעמוד באתגרים שלה. קיבלנו תוספת של 180 מיליון ש"ח כעזרה ראשונה, אבל זה לא מענה לאתגרים הגדולים. זה מאמץ מרכזי מבחינתי." והבהיר, "אנחנו בתהליך שבסופו משטרת ישראל תעשה קפיצת מדרגה משמעותית – משכר השוטרים, דרך תוספת כוח אדם ועד טכנולוגיה חדשנית".

מפקד מחוז חוף, ניצב יורם סופר, אמר: "תחנת חדרה חוותה רצף של אירועים קשים בתקופה האחרונה, ועדיין הצליחה להתמודד איתם בזכות שוטרים איכותיים ומפקדים מצוינים. ליבנו עם משפחות הנרצחים ואיחולי החלמה מהירה לפצועים אשר הגנו בגופם ומנעו אירוע גדול יותר. משטרת ישראל היא משטרה חזקה. נמשיך ונפעל בנחישות ובצורה בלתי מתפשרת מול גורמי הטרור, מחוללי הפשיעה והגורמים העבריינים, לטובת הגברת אמון הציבור ובטחונם של האזרחים".

צילום: דוברות המשרד לביטחון הפנים

Back to top button