חדשות הארץמבזקים

תושב ביתר עילית שניצל מלינץ' בחוסאן: "עשיתי דבר מטומטם, אל תדרכו שם"

תושב ביתר עילית, שעיה וויץ, איש אחזקה ניצל אתמול (רביעי) בערב מלינץ' בכפר חוסאן, שמדרום-מערב לעיר בית לחם.

ווייץ משחזר: "היום בצהריים עשיתי דבר מטומטם. מאוד טיפשי ומטומטם. חשבתי שאני עושה דבר פשוט אבל מסתבר שהכנסתי את עצמי לסכנת חיים, ובשביל מה?? בשביל לחסוך כמה שקלים וקצת זמן. כן כן.. נכנסתי לחוסאן, עמוק לכפר בשביל לשטוף את הרכב. אז נכון.. הייתה שטיפה מהירה וגם זולה יחסית, אבל הערב אני שואל את עצמי.. האם באמת החיים שלי כל כך עלובים שאני מוכן לסכן אותם תמורת עשרים שקלים?? האם באמת אני כל כך סומך על חמומי המוח האלה, שלא יעוף להם פתאום הג'יהאד לראש ולא ידקרו אותי או ישרפו את רכבי וכדומה? כמובן שלא.. אבל כשלא חושבים, לא חושבים."

"חברים.." מוסיף וויץ, "אולי כואב להפנים את זה, אבל בימים אלו, כפר חוסאן הוא מקום מסוכן לא פחות מאמצע שכם. הצעירים השאבב נמצאים בתקופה של פורקן, והם מחפשים איפה לשחרר את זה. אל תקחו את הסיכון שאתם תהיו הבאים בתור. כל מחבל שמת להם, הם נשבעים לנקום את נקמתו.. ולאחרונה היו כמה וכמה כאלה ממשפחות חשובות ביותר בכפר. הדם רותח, והמוח שלהם עובר למצב מיוט קונטרול דליט אול.. בקיצור.. סכנת נפשות."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

וויץ מתרה בתושבי העיר שלא יכנסו לכפר חוסאן, "תעשו טובה לעצמכם ולמשפחה שלכם ואל תדרכו בכפר בימים הקרובים. אולי זה מגרה לחסוך כמה שקלים או קצת זמן בערב חג.. אבל תאמינו לי, אין שום הנאה בלהיות תחת אש בלינץ׳ הזיה של עשרות פורעים ערבים צמאי דם. תשמרו על עצמכם ועל החיים שלכם. אל תדרכו בכפר חוסאן בזמן הקרוב. חבי כמעט רגע עד יעבור זעם. בואו ננסה לשמור על מאזן המוות, ולא לאבד אנשים משלנו במלחמה הארורה הזו. שומרים על החיים. לא נכנסים!"

בעקבות האירוע החמור גם ראש העיר ביתר עילית, מאיר רובינשטיין הזהיר את התושבים, "תפסיקו להיכנס לחוסאן! זו סכנת נפשות ופיקוח נפש!" – צפו.

Back to top button