מבזקיםתאונות דרכים

תשעה פצועים בתאונת דרכים סמוך לקריית גת, אם ובתה נפצעו קשה ובינוני

בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת לכיוון דרום אירעה לפני זמן קצר (שישי) תאונת דרכים בין רכב הסעות ורכב פרטי. חובשים ופראמדיקים של מד"א בסיוע של חובשי איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני לתשעה פצועים בהם, כבת 35 שנפצעה קשה, בתה – ילדה כבת 6 במצב בינוני ועוד שבעה במצב קל. כל הנפגעים פונו באמבולנסים לבית החולים סורוקה כשהאישה במצב קשה עם פגיעת ראש מורדמת ומונשמת והילדה שנפצעה בינוני עם חבלת בטן.

חובש רפואת חרום במד"א עומרי פרץ סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב נוסעים מסחרי עם 4 נוסעים (אב עם שלושה ילדים) ורכב פרטי עם שישה נוסעים (בני משפחה הורים וארבעה ילדים), מעוך. מהרכב חולצה אישה כבת 35 בהכרה מעורפלת, עם חבלת ראש קשה, גבר כבן 38 בהכרה מלאה, תינוק כבן שבוע ושלושה ילדים בהכרה מלאה. הענקנו לאישה טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה. מהרכב השני חולצו ארבעה נוסעים בהם ילדה כבת 6 עם חבלה בבטן. לאחר טיפול רפואי מהיר בשטח, פינינו את הפצועים לבית חולים כשמצבה של האישה קשה, הילדה בת ה – 6 במצב בינוני והשאר במצב קל."

יענקי וינברג סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית גת סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות רכב הסעות ורכב פרטי. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצועה קשה כבת 30, לבתה כבת חודשיים במצב בינוני, ולשבעה נפגעים קל".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

צבי לוין חובש נוסף של איחוד הצלה מסר: "לאחר הסיוע הראשוני שהענקנו בזירה לפצועים (חלקם ילדים) הם פונו לבית החולים ברזילי וסורוקה. עומסי תנועה נוצרו עקב אופי התאונה".

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button