חדשות הארץמבזקים

על רקע איומי החמאס: חודשו הפרות הסדר בהר הבית

לאחר הבוקר הקשה שעברו שוטרי משטרת ירושלים עם פרוץ ההתפרעויות בהר הבית, סמוך לשעה 4:00 בבוקר (שישי). הצליחו בעבודה מאומצת הכוחות להרגיע את הרוחות ולאפשר את תפילת יום השישי השני של הרמדאן.

צפו: מתפרעים עם דגלי חמאס ורש"פ בהר הבית גרמו להרס וחורבן
צילום: דוברות המשטרה

לפני זמן קצר, עם סיום התפילה, חודשו הפרות הסדר בידי פורעים, אך הפעם הם מנסים לתקוף ישירות את תחנת המשטרה שבמקום ולהגיע לשוטרים הנמצאים שם. הכוחות מגיבים בירי כדורי גומי ועל פי דיווחים ערביים, שני צעירים נפצעו מהירי, כאשר אחד מהם נפצע ככל הנראה בפיו.

צפו: מתפרעים עם דגלי חמאס ורש"פ בהר הבית גרמו להרס וחורבן
צילום: דוברות המשטרה

האירועים בהר הבית מתרחשים בעצימות גבוהה מהרגיל לזמנים אלו, ככל הנראה עקב גל הטרור הפוקד את ישראל בשבועות האחרונים, בנוסף להסתה המתמשכת על ידי ארגון הטרור חמאס בעזה, שמשלהב את הצעירים ברשתות החברתיות ומסית לביצוע הפרות סדר. אתמול פרסם הארגון הודעה בה קרא לצעירים ערבים מכל רחבי הארץ "להגן בגופם על אל-אקצא המבורך".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בנוסף, לאחר האירועים הבוקר, הארגון קרא לצעירים לנקוט בפעולה באופן מיידי נגד "התוקפנות הציונית" ואף העביר מסר לצעירים כי פעולות המשטרה הישראלית הבוקר בהר הבית הם "ניסיון השתלטות".

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button