חדשות חוץמבזקים

מה קרה לנשיא ארה"ב ג'ו ביידן? האם הוא כשיר לכהן כראש המעצמה הגדולה בעולם?

נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, סיפק לנו מתחילת כהונתו כנשיא ארצות הברית לא מעט רגעים מביכים ומעוררי דאגה זאת לאור גילו המופלג הנושק ל-80.

למרבה הדאגה, לאחרונה נראה כי האירועים הללו מתגברים ואף מחריפים, עד כדי אי נעימות רבה למי שצופה בהם ואף תהיות האם נשיא ארה"ב, ראש המעצמה הגדולה בעולם, כשיר בכלל לתפקידו.

כאשר ביידן מעד במדרגות בעלייה למטוס הנשיאותי, אייר פורס 1, כולנו צחקנו ואמרנו שבגיל שלו זה בסדר ועברנו הלאה. כאשר ביידן נצפה מנומנם בפגישות חשובות זה עובר כמעט בלא תגובות מלבד כמה ציניקנים ברשתות החברתיות. הרי זה קרה גם למנהיגים הגדולים שלנו, זוכרים את פרס?

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

אך הפעם נראה כי מצבו מדאיג במיוחד ומלמד על חוסר ריכוז ובלבול שדי אופייני לגילו אך מאוד שונה ממה שהורגלנו מנשיאי ארה"ב לדורותיהם. הפעם נראה כי מדובר בחוסר התמצאות של ממש.

בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות מאירוע שהתקיים אתמול (חמישי) בצפון קרוליינה ניתן לראות כיצד ביידן מסיים את נאומו לאחר כ-40 דקות ושולח את ידו בנחרצות כמי שמחכה ללחיצת יד אימתנית, אך לצידו לא נראה אף הממתין ללחיצת ידו והוא נשאר עם ידו מושטת באוויר. משתמשים רבים גיחכו על המקרה וציינו בתגובות כי "ביידן לוחץ ידיים לרוח רפאים".

גם במקרה זה יסבירו הסבלניים שבינינו כי ביידן חיכה למישהו שככל הנראה היה אמור להיות שם לצידו. אך איך יסבירו אותם סבלניים את השניות הארוכות שלאחר נאומו, בהן הוא נעמד ומחפש את כיוונו, כשהוא נע כילד המחפש את אימו ואינו מוצא אותה.

בכל מקרה, משהו עובר על נשיא ארה"ב ביידן, משהו לא טוב שעל פניו נראה שמצריך בדיקה מעמיקה. אזרחים אמריקאים רבים מביעים חשש כי מנהיגם אינו כשיר לעמוד בגודל המעמד הדורשני שמגיע עם התפקיד וזה גם מתבטא בירידה חדה שנמשכת בפופולוריות שלו בקרב אזרחי המדינה.

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button