מבזקיםרצועת עזה

חמאס: "אנשי ההתנגדות האמיצים מוכנים להגן על ירושלים ואל- אקצא"

חבר הלשכה המדינית של חמאס, זאהר ג'בארין התייחס לפני זמן קצר (שבת) לפרסומים על הבנות שהושגו בתייוך מצרי בין ישראל לפלגי ההתנגדות בעזה ואמר כי "תנועת ההתנגדות האסלאמית ממשיכה במאמצים בשטח ובמגעים הפוליטיים להפסיק את תוקפנות הציונית נגד עמנו ומקומותינו הקדושים, ובמיוחד במסגד אל-אקצא."

הוא קרא להמונים להמשיך להגיע להר הבית, "אנו מחדשים את קריאתנו להמוני עמנו בגדה המערבית ובתוך ערינו הכבושים, להמשיך בצעדתם לעלות לרגל למסגד אל-אקצא המבורך. מכשולי הכיבוש לא ירתיעו אותנו מלהגן על ירושלים ומסגד אלאקצא מהטרור המתמשך שלו ומהמתנחלים הקיצוניים. אנשינו והתנגדותנו האמיצה יישארו בכל האתרים והכיכרות, תמיד מוכנים להגן על ירושלים ואל- אקצא."

בתוך כך, איסמעיל הנייה, ראש הלשכה המדינית של חמאס התקשר היום לשר החוץ העומאני סעיד באדר בין חאמד אל-בוסאיידי ודן עמו בהתפתחויות באזור והאירועים הנוכחיים במסגד אל-אקצא. הוא ציין בפניו כי מאז תחילת הרמדאן מספר ההרוגים הגיע לכ-20 וגל המעצרים הנרחב נמשך.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הנייה הדגיש את הצורך "לגנות את הפשעים והמעשים המסוכנים שבני עמנו ומקומותינו הקדושים נתונים להם ולנקוט בפעולה מידית ויעילה לעצירתם".

בהצהרה רשמית של ארגון הטרור חמאס נכתב כי "אנו מאשרים שאין הפסקת אש עם הכיבוש וכי מה שמופץ בתקשורת העברית והערבית הוא חסר בסיס".

על רקע הצהרות חמאס מדווחים הפלסטינים כי ישראל החליטה לשחרר 65 קטינים שנעצרו במהלך העימותים במסגד אל-אקצא אך יאסר עליהם להגיע לעיר העתיקה בירושלים למשך 15 ימים.

Back to top button