חדשות הארץמבזקים

יידויי אבנים לעבר אוטובוס במזרח ירושלים, חמישה נפצעו

חמישה בני אדם נפצעו לפני זמן קצר (ראשון) במהלך יידוי אבנים לעבר אוטובוס בסמוך לכותל המערבי בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול רפואי ופינו לבית החולים שערי צדק בעיר את הפצועים, כאשר כולם במצב קל.

פראמדיק מד"א פנחס מאיר סיפר: "חברנו לפצועים בשער האשפות כשהם בהכרה וסובלים מחבלות ופציעות מיידוי האבנים וחלקם גם משברי זכוכיות של חלונות האוטובוס. הענקנו להם טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותם במצב יציב להמשך טיפול בבית החולים."

ארגון נהגי האוטובוסים בישראל מבית ההסתדרות הלאומית הגיב לאירוע החמור: "האוטובוסים מהווים סמל שלטון ולכן בני בליעל תוקפים אותם ומבקשים להפריע את שגרת החיים. אסור שדם הנוסעים והנהגים יהיה הפקר".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כתוצאה מיידויי האבנים, נגרם נזק למספר אוטובוסים, השוטרים ולוחמי מג״ב עצרו עד כה שני חשודים בחשד לביצוע המעשים, וכוחות משטרה ממשיכים לפעול באזור ומבצעים בשעה זו סריקות לאיתור חשודים נוספים.

צילום: דוברות המשטרה
צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "נמשיך לפעול בנחישות נגד מפרי סדר ופורעי חוק ולשמור על שלום הציבור ובטחונו."

אילוסטרציה. צילום: Pexels

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button