חדשות הארץמבזקים

ילדה בת שלוש נספתה בשריפה שפרצה בבית ביישוב אדמה בגליל המערבי

ילדה בת שלוש נספתה הבוקר (שני) בשריפה שפרצה בבית ביישוב אדמה בגליל המערבי. ארבעה צוותי כיבוי מתחנת גליל מרכזי הוזעקו למקום, חתרו למגע עם האש ובצעו פעולות סריקה אחר לכודים. לאחר חילוץ ממושך, חובשים ופראמדיקים של מד"א, נאלצו לקבוע את מותה של ילדה כבת שלוש שחולצה ללא סימני חיים. אישה כבת 44 פונתה במסוק מד"א במצב קשה יציב, בהכרה מלאה, עם כוויות בדרגה ב' ולאחר ששאפה עשן. ולמרכז הרפואי לגליל בנהריה, גבר כבן 45 פונה לביה"ח בנהריה גם במסוק מד"א במצב בינוני, עם כוויות בדרגה ב' בגב ובגפיים.

חובש בכיר במד"א חסיב שחאדה ופאראמדיק מד"א שלום טיקושבילי, סיפר: "מדובר באירוע קשה, כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן שיוצאים מבית מגורים, ושכנים שהיו מסביב, מהבית יצא ילד כבן 6 שלא נפגע וגבר ואשה שסבלו מכוויות ולאחר ששאפו עשן, הם סיפרו שבבית ישנה ילדה כבת 3 , האש עדיין בערה ולא ניתן היה להיכנס לבית, לאחר שהכיבוי הגיעו, כיבו את האש וניתן היה להיכנס לבית, הילדה חולצה כשהיא ללא רוח חיים ולצערנו לא נותר לנו אלא לקבוע את מותה. את האישה פינינו במסוק מד"א לבית חולים רמב"ם כשמצבה קשה, ואת הגבר במצב בינוני לבית חולים בנהריה."

מפקד האירוע, רב רשף טל פפו, אמר: ״לקראת השעה 7:00 התקבלה קריאה על שריפת בית ביישוב אדמה מערבית לכליל. כשהגענו למקום זיהינו בית מעץ הבוער קליל ולדברי התושבים ישנה לכודה בפנים. מיד החלו לוחמי האש בחתירה למגע וחילצו לכודה ללא רוח חיים״.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

הוקם צוות חקירה מיוחד לבחינת נסיבות הדליקה. הושגה שליטה על השריפה בישוב אדמה. אין סכנה לבתים נוספים.

צילום: דוברות כב״ה צפון
צילום: דוברות כב״ה צפון
צילום: דוברות כב״ה צפון
צילום: דוברות כב״ה צפון
צילום: דוברות כב״ה צפון
צילום: דוברות כב״ה צפון
צילום: דוברות כב״ה צפון

Back to top button