מבזקיםתאונות דרכים

נהג משאית בן 30 נהרג בתאונת דרכים בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת

נהג משאית בן 30 נהרג לפני זמן קצר (שני) בתאונת דרכים בין משאית למספר כלי רכב בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת. לוחמי האש פעלו בעזרת כלי חילוץ הדראוליים יעודיים במשך דקות ארוכות, בתנאי מזג אוויר לא פשוטים לחילוץ נהג המשאית והעבירו אותו לידי כוחות הרפואה. עוצמת הפגיעה הייתה קטלנית כשגרמה לתא הנהג להימחץ מה שהשפיע על מורכבות החילוץ.

חובשים ופאראמדיקים של מד"א יחד עם חובשי איחוד הצלה העניקו לו סיוע ראשוני אך נאלצו לקבוע את מותו במקום. בזירה ישנו פצוע נוסף באורח קל- בינוני. במקום ישנו עומס תנועה כבד בשל התאונה.

פאראמדיק מד"א, עמית חנניה סיפר: "כשהגענו למקום ראינו 3 משאיות שהתנגשו בתאונת שרשרת, נהג המשאית האחרונה נלכד בכיסא הנהג, הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר חילוץ מורכב וממושך הוא חולץ מהמשאית ונאלצנו לקבוע את מותו."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

יענקי וינברג סגן ראש סניף איחוד הצלה בקרית גת סיפר: "מדובר בתאונה עם מעורבות שלושה משאיות. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לפצוע אנוש כבן 30 שהיה לכוד במשאית אך לצערנו נקבע מותו עקב אופי הפציעות מהן סבל".

רן דוד חובש נוסף באיחוד הצלה מסר: "צוות לוחמי אש פעל בזירה לחילוץ הלכוד, בנוסף הענקנו סיוע רפואי לנפגע אחד כבן 40 במצב קל".

אלכסנדר אורינג מתנדב זק״א: ״מדובר בתאונה עם מעורבות מס׳ משאיות. כשהגענו למקום ראינו משאית מעוכה בחלקה הקדמי, הנהג כבן 30 היה לכוד כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית לאחר התנגשות במשאית שלפניו, עוצמת ההתנגשות היתה קשה וקטלנית, לאחר חילוץ ממושך חולץ ללא רוח חיים, פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו במקום. מתנדבי זק״א קרית גת טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״

בוחני אגף התנועה של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה. ציבור הנהגים הנמצא על הציר מתבקש להאזר בסבלנות בשל עומס תנועה כבד.

צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות איחוד הצלה
צילום: דוברות זק"א
צילום: דוברות איחוד הצלה

Back to top button