חדשות הארץמבזקים

המשפחות השכולות דורשות מרה"מ ושר הביטחון: "לכבד את זכר בנינו"

לקראת צעדת חומש שעתידה להתקיים מחר (שלישי), שלחו הערב משפחות דימנטמן, זולדן והר מלך מכתב לראש הממשלה נפתלי בנט, לשר הביטחון בני גנץ ולשרת הפנים איילת שקד.

במכתב מתארים ההורים השכולים את קשר הדם שלהן עם חומש: "לצערנו ולכאבנו, איבדנו את בנינו היקרים; שולי הר מלך הי"ד, עידו זולן הי"ד ויהודה דימנטמן הי"ד, שהקדישו את חייהם לחיזוק וחידוש ההתיישבות היהודית בחומש ונרצחו בשיא פעילותם זו". ההורים מצהירים כי בכוונתם להגיע לצעדת חומש שתתקיים מחר (שלישי) ולמעוד יחד עם האלפים ליישוב חומש.

במכתב מתארים ההורים השכולים את הפליאה מהדרישה לבטל את הצעדה: "השתוממנו לשמוע כי עלתה דרישה לבטל את הצעדה, כביכול בגלל חוסר בסד"כ, זאת בשעה שסד"כ גדול בהרבה נערך לאפשר את חגי האיסלאם. לשם כך אף נמנעתם מהכרזת סגר כללי על יו"ש, בכדי לאפשר שגרה חגיגית לערבים".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"האם צעדת מחאה חגיגית ושמחה של עם ישראל בחג הפסח שווה פחות מחגיגות המוסלמים? האם במדינה דמוקרטית אסור לצעוד כדי למחות ולדרוש מהדרג המדיני לשנות את מדיניותו?" הוסיפו.

בסיום המכתב מצהירים ההורים השכולים כי יגיעו לצעדה ויצעדו בראש האלפים לחומש. נזכיר כי בישיבת חומש מדווחים על אלפים שנרשמו לצעדה שתתקיים מחר ב11:00 בבוקר משבי שומרון לחומש.

מישיבת חומש נמסר: "אנחנו רואים עצמנו שלוחים של משפחות הר מלך, זולדן ודימנטמן. וממשיכי דרכם של בניהם היקרים לנו עד מאד. מקווים שהממשלה תתעשת ותנהיג קו תקיף בכל הנוגע לאחיזה בארצנו ולמלחמה באויבינו. לרוצחים של שולי, עידודי ויהודה הי"ד הייתה מטרה לפגוע בחומש ובעם ישראל היושב בארצו. ישיבת חומש ואלפי הצועדים לכאן אומרים באופן ברור כי יהודים בארצם לא יפחדו ולא יתייאשו ונמשיך להלך כבני חורין בארצנו".

צעדת חומש
צילום: ברל'ה קרומבי, ישיבת חומש

Back to top button