חדשות הארץמבזקים

כ-20,000 בני אדם הגיעו לעצרת בחומש: "כמה אבסורדי ומטורלל היה הגירוש"

העצרת המרכזית בחומש הסתיימה לפני זמן קצר (שלישי). בעצרת השתתפו רבנים, חברי כנסת, אנשי ציבור וכ-20,000 בני אדם בדרישה להסדיר את חומש ולהסיר את המחסומים מחומש. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן נשא דברים באירוע.

מדברי דגן: "אם נראה למישהו שהכל אבוד במדינה שהכל מייאש ומגיעים לכאן ורואים את כל רבבות עמך ישראל אומרים כלפי שמיא- הקב"ה אנחנו מאמינים בך ארץ ישראל מאמינים בך, כאן עמוד הענן של עם ישראל וארץ ישראל, אתם. אלו שהגיעו לכאן ולא פחדו ולא חששו, אנחנו עומדים כאן ברבבותינו מכל רחבי הארץ ואנחנו מצדיעים לרב אלישמע כהן וכל תלמידי חומש, האברכים, נשות האברכים. הרב אלישמע- לעולם לא תהיו לבד! עם ישראל עם חומש! היום כבר ברור לכולם כמה אבסורדי ומטורלל ורשע ולחינם היה הגרוש מחומש, משא נור, מגנים ומכדים."

כ-20,000 בני אדם הגיעו לעצרת בחומש: "כמה אבסורדי ומטורלל היה הגירוש"
צילום: מועצה אזורית שומרון

"כשאנחנו עומדים ביום כזה שמכים אנשים יהודים בעיר הבירה שלנו, ומעלים לטיק טוק כדי להתפאר בביזיון הזה שמכים יהודים ברחובה של עיר, התשובה שהיתה אמורה להיות לגל טרור הזה, אני כראש המועצה האזורית שומרון הייתי צריך לקבל טלפון מהממשלה שאומרים לי תוציא עכשיו היתרי בנייה, תבנה עכשיו את חומש, שא נור, גנים וכדים, אבל זה לא קרה והממשלה הזו שמפקירה גם את חומש וגם את הנגב, הממשלה הזאת תתחלף ותהיה ממשלה לאומית, ממשלת ימין מלא וחומש תהיה הרבה אחרי שישכחו את תאונת העבודה שנקראת הממשלה הזו. יושבים כאן חברי כנסת מהמעולים והטובים ביותר, שותפים שלנו." הוסיף.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

עוד אמר ראש המועצה: "יושבים כאן חכים, יושבים כאן רבנים, יושבות כאן המשפחות השכולות – דימנטמן, הר מלך וזולדן אנחנו מחויבים לארץ ישראל ואנחנו מחויבים לזכרם של הקדושים שמסרו את נפשם על המקום הזה ואנחנו עומדים כאן ומתחייבים שכל עוד נשמה באפינו אנחנו נחלום ונאבק ונדרוש ונפעל ונסייע לצדיקים מישיבת חומש עד שהחרפה הזאת תרד ודגל ישראל יחזור להתנופף מעל חומש הבנויה, מעל שא נור הבנויה, מעל כדים הבנויה, וגם מעל גוש קטיף הבנויה! אנחנו עומדים כאן ואומרים לממשלה אמירה פשוטה – הסירו ידיכם מעל חלוצי ישיבת חומש! תעזבו אותם במנוחה!"

לסיום, אמר: "עם ישראל כולו עומד מאחוריכם, אתם שליחים של כולנו, בשלג ובגשם וכשאתם חוטפים אבנים, חוטפים השמצות בכלי התקשורת, אנחנו תמיד איתכם, כל עם ישראל איתכם, ובאנו לכאן כדי לתת לכם את הגב הציבורי בשם הרוב הבריא והשפוי והטוב, שבעם ישראל כי העם עם חומש! אנחנו נגיע לכאן שוב ושוב ונחזק את ישיבת חומש, נחזק את הרב אלישמע כהן, נחזק את המשפחות היקרות, האברכים, הנשים, ואת התלמידים שנמצאים כאן, עד שבע"ה תהיה כאן ישיבה ומבנה קבע עם ישוב בנוי. עם ישראל חי!"

Back to top button