חדשות הארץמבזקים

חמאס מגביר את האיומים על ישראל: "האצבע על ההדק"

פגישת בכירים בארגוני הטרור הפלסטינים בעזה התקיימה היום (שלישי), בעקבות הסערה סביב ההתלבטות בנוגע לצעדת הדגלים בירושלים. בארגון החמאס הוסיפו לאיומים שהציפו בימים האחרונים ברשתות החברתיות ובשיחות שקיימו לרשתות הטלוויזיה הערביות ואמרו כי "האצבע על ההדק". בארגון איימו על ישראל והוסיפו כי היא "תישא באחריות על הפשעים באל-אקצא".

מנהיג חמאס בעזה, יחיא סינוואר. צילום: תקשורת ערבית

"הוחלט בפגישה להעלות את רמת הכוננות והמוכנות ברמה הלאומית ולתמוך באנשינו בירושלים", אמר דובר הארגון, חאזם קאסם והוסיף "במיוחד אלו המוצבים במסגד אל-אקצא". בנוסף, הגיב קאסם לתקיפות צה"ל במהלך הלילה ברצועת עזה ואמר: "ההפצצות על אתרים ריקים הן ניסיון כושל למנוע מהעם שלנו להיאבק על ירושלים ואל אקצא".

צילום: אנאס אל שריף

בתגובה לאיומים של ארגוני הטרור הפלסטיניים אומר יו"ר תנועת אם תרצו, מתן פלג: "עם ישראל לא שב אל מולדתו כדי שחבורה של מחבלים תמנע ממנו לצעוד בבירתו הניצחית ירושלים. נזכיר: עיר הקודש מעולם לא הייתה פתוחה וחופשית יותר לכלל העדות והדתות מאשר תחת ריבונות ישראלית, וכך זה ישאר כל עוד אנחנו שולטים בירושלים."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"אין שום סיבה שנתקפל ואין שום סיבה שנפחד ממי שמבקש לכבות את האור המדהים הזה שנקרא שיבת ציון. אנו מבקשים מהציבור הרחב להגיע מחר בשעה 17:00 לכיכר ספרא ולהצטרף אלינו לצעדת הדגלים". הוסיף פלג.

ארכיון. צילום: מארק ניימן/ לע"מ

Back to top button