חדשות הארץמבזקים

בנט ביקר ילדה בת 13 מאוקראינה שעברה השתלת כבד בשניידר

ראש הממשלה, מר נפתלי בנט, הגיע לביקור חג במרכז שניידר לרפואת ילדים מקבוצת כללית. ד"ר אפרת ברון הרלב, מנהלת מרכז שניידר, קיבלה את פניו של ראש הממשלה וערכה לו סיור במערך ההמטו אונקולוגי, שם ביקש להיפגש עם הילדים המטופלים ומשפחותיהם.

במפגש מרגש ומיוחד, ישב רוה"מ עם ילדי המחלקה לצד ד"ר ברון הרלב וד"ר גליה אברהמי, סגנית המערך ההמטו אונקולוגי, והתעניין באופן אישי בכל אחד מהם, שאל לשלומם ושלום הוריהם. לאחר הביקור במחלקה האונקולוגית, עבר רוה"מ לסיור במחלקת ילדים ג' הסמוכה, אשר בה מאושפזים ילדים עם מגוון של מחלות, כולל ילדים לאחר השתלות איברים. רוה"מ עבר בין החדרים, איחל חג שמח לכולם והצטלם עם כל דורש.

בנט ביקר ילדה בת 13 מאוקראינה שעברה השתלת כבד בשניידר
צילום: חיים צח/ לע"מ

באחד החדרים בו ביקר רוה"מ, מאושפזת אילונה בת ה-13 מאוקראינה אשר עברה לאחרונה השתלת כבד בשניידר. אילונה הגיעה לישראל מאזורי הקרבות בהטסה מיוחדת של ממשלת פולין, וחייה ניצלו הודות להשתלה. רוה"מ שמע את סיפורה המיוחד והתרגש. פרופ' עירית קראוזה, מנהלת מחלקת ילדים ג', עוד סיפרה לרוה"מ כי מלבד אילונה, 10 ילדים נוספים הובאו לשניידר במבצע חילוץ מיוחד מגבול רומניה אוקראינה. למבצע זה יצא צוות משניידר, הכולל את פרופ' קראוזה, על מנת להביא ילדים החולים במחלות מורכבות, שהגיעו עם הוריהם מבית החולים בקייב ונזקקו לטיפול רפואי דחוף ומציל חיים.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
בנט ביקר ילדה בת 13 מאוקראינה שעברה השתלת כבד בשניידר
צילום: חיים צח/ לע"מ

Back to top button