טיוליםמבזקים

כ-220 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים

בין הגנים הלאומיים הבולטים היום היו: הגן הלאומי קיסריה עם כ-7,000 מטיילים, גן לאומי ירקון תל אפק עם כ-5,500 מטיילים, הגן הלאומי מצדה עם כ-4,500 מטיילים והגנים הלאומיים מגדל צדק, אפולוניה ובית גוברין עם כ-3,500 מטיילים בכל אחד מהם.

בין שמורות הטבע בלטו עין גדי עם כ-6,000 מטיילים, שמורות הטבע הבניאס ועיינות צוקים עם כ 3,500 מטיילים בכל אחת ועין אפק ונחל עיון עם כ-2,500 מטיילים בכל אחת. אתרים בולטים נוספים היום היו: הגנים הלאומיים הבשור-פארק אשכול, גן השלושה ותל אשקלון.

כמו כן בלילה האחרון כ-7,000 מטיילים לנו בחניוני הלילה בתשלום של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ ביניהם: מצדה, ממשית, אשקלון, הבשור, מעיין חרוד, חאן בארות ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

בתוך כך אלפי מטיילים פקדו את תחנות המידע וההסברה שהציבה רשות הטבע והגנים בשיתוף המשרד להגנת הסביבה בעשרות מוקדי טיול מבוקשים בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים בשטח הפתוח.

ברשות הטבע והגנים נערכים למטיילים רבים שצפויים לטייל בשמורות הטבע והגנים הלאומיים גם במהלך החג השני ובשבת. בין הפעילויות הבולטות שתתקיימנה בחג: אבירים ללא הפסקה בגן הלאומי כוכב הירדן, סיור זריחה בגן הלאומי הר גריזים, החוויה הנבטית עם הפעלות לכל המשפחה ודוכנים בגן הלאומי ממשית, לטייל בגן עדן בשמורת עין פרת, לגעת באור בגן הלאומי קומראן ועוד.

כל זאת בנוסף למגוון רחב של סיורים ללא תשלום בעשרות שמורות טבע וגנים לאומיים, בין היתר על ידי מורי דרך מקצועיים בשיתוף משרד התיירות.

בתוך כך רשות הטבע והגנים ממליצה להירשם לביקור באתרים מראש באמצעות מערכת תיאום הביקור באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים על מנת להבטיח כניסה לאתר. פרטים מלאים על מגוון הפעילויות ושעות הביקור באתרים השונים באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים.

ארכיון. צילום: אורי קייזר, רשות הטבע והגנים

Back to top button