חדשות הארץמבזקים

עקב ועדת החקירה: מתחם טישים ראשון במירון יוכשר וישמש מספר חסידויות

מתחם טישים ראשון במירון יוכשר וישמש מספר חסידויות לקיום האירועים במהלך ל״ג בעומר. בעקבות מסקנות ועדת החקירה כי בהר מירון תערך הדלקה יחידה, מספר חצרות חסידיות הודיעו כי יערכו את הטישים השנה ב׳מתחם החסידויות א׳ (מתחם פישמן זליקוביץ׳) המשתרע על פני 8 דונם וממוקם בסמוך לטרמינל, דבר שיאפשר את הגעת המשתתפים למתחם בנקל.

אמש שיגר ממונה ההילולה ניצב (בדימוס) צביקי טסלר מכתב לנציגי החסידויות בו ציין כי על אף שאירועים פרטיים אינם תחת אחריותו, הוא נכון לעשות כל מאמץ לסייע להם באיתור שטחים לטובת קיום טישים של אותן חסידויות וחצרות הקודש שטרם איתרו מקום, או לפעול לאסדרת מתחמים בכפוף לאישור יועצי הבטיחות של ההילולה. במהלך הימים האחרונים, נערכו מספר ישיבות של נציגי החסידויות בהשתתפות הפרוייקטור, זאת על מנת לוודא כי האירועים יתנהלו בצורה הבטוחה ביותר וללא סיכון חיי אדם.

במתחם החסידויות א׳ (פישמן זליקוביץ׳) צפויים לערוך את אירועי ל"ג בעומר חסידות תולדות אברהם יצחק, המשפיע רבי אלימלך בידרמן, ישיבת אורייתא ונוספים. בשטח הענק יקימו מפיקי החסידויות במה לאדמו"רים והרבנים ולצידה במה מיוחדת לתזמורת שתנעים את האירוע.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מלבד האירועים הפרטיים שיתקיימו במתחם החסידויות א׳, יתקיימו אירועים ציבוריים במירון – ההדלקה המרכזית בראשות כ"ק האדמו"ר מבויאן שליט״א, ומעמד הזיכרון ל-45 ההרוגים באסון שאירע בשנה שעברה. בנוסף, צפויים להתקיים ברחבי המושב אירועים נוספים, כך האדמו"ר רבי רפאל אבוחצירא שליט״א יערוך את שולחנו כמידי שנה בבית המדרש, וכן המקובל רבי בניהו שמואלי שליט״א, ראש ישיבת המקובלים 'נהר שלום' שיערוך את המעמד השנתי באוהל המוקם במירון מידי שנה.

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button