מבזקיםפוליטי / מדיני

שיחת בני גנץ ועידית סילמן עוררה סערה בימין: "שוב האמת נחשפת"

שר הביטחון, בני גנץ נפגש השבוע עם יו"ר הקואליציה לשעבר עידית סילמן לשיחה שגרמה לרבים במערכת הפוליטית להרים גבה. על פי דיווחים, גנץ עדכן את סילמן בשיחה כי פינוי חומש קרוב. הדיווח עורר סערה גדולה במפלגות הימין.

יו"ר מפלגת נעם, חה"כ אבי מעוז מסיעת הציונות הדתית בתגובה לדיווח: "שוב האמת נחשפת. בניגוד לאשליות שחברי הכנסת הימניים בממשלה מכרו לציבור, אישור היישוב אביתר לא נראה באופק, ופינוי הישיבה בחומש יקרה בקרוב חלילה. ממשלת 'הרס הזהות היהודית' מוכיחה שוב ושוב כי מי שפוגע בזהות היהודית לא יהסס לפגוע גם בארץ ישראל. ניר, יום-טוב, גדעון, זאב, תתעוררו! הממשלה בה אתם חברים פוגעת בכל היקר והקדוש לעם ישראל".

כנסת 15.11.21
צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ/דני שם טוב

מסיעת ההציונות הדתית נמסר: "כניעה רודפת כניעה ושקר רודף שקר. הודעתו של גנץ על פינוי חומש כפרס לטרור לאחר רציחתו של יהודה דימנטמן הי״ד, בניגוד מוחלט להתחייבויות של שקד ואורבך, ועל עיכוב שיכול להתמשך שנים בהקמת אביתר, בניגוד להסכם שהממשלה חתומה עליו הם שיא חדש של התרפסות בפני הטרור."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

"ממשלת הבלהות נכנעת לטרור בהר הבית ובירושלים, באביתר, בעזה, בחדרה, בחומש, בבאר-שבע ובבני ברק, ומעניקה רוח גבית לטרור. מול הקווים האדומים שיודעת התנועה האיסלמית לשרטט ולהכניע את שותפיה בממשלה, לאגף שבעבר הגדיר את עצמו ימני אין שום קו אדום ושום מנוף על גנץ והשמאל." הוסיפו.

לסיום, אמרו: "הציונות הדתית תעשה הכל כדי להחליף בעזרת השם בקרוב את הממשלה הרעה הזו בממשלה ציונית, יהודית ולאומית. יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לדברי גנץ כי יפנה את חומש: "ימינה שותפים לפשע ההסטורי בגירוש יהודים".

שימוש חופשי ללא קרדיט
צילום: סיעת הציונות הדתית

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מסר בתגובה: "השארותם של חברי ימינה בממשלה הופכת אותם לשותפים לפשע ההסטורי בגירוש יהודים מביתם. כל יום שעובר מוסיף דף לספר השחור שינציח את הכח שנתנו למועצת השורא לשלוט במדינה וכאילו מספיקה ההתקפלות בהר הבית, הכניעה בשער שכם וההתרפסות בדרום, עכשיו מתברר שהם רימו, שיקרו והונו וגם אין להם כוונה אמיתית ליישב את חומש. לפני שפינוי חומש ייחקק על שמם לדראון עולם, עליהם לפנות את הכסא".

צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ/דני שם טוב

ראשי שדולת א"י ח״כ יואב קיש וח״כ אורית סטרוק בתגובה לפרסום דבריו של שר הביטחון גנץ: ״אין לממשלה המקרטעת הזו רוב, ולא מנדט לפנות את חומש! פינוי חומש הוא נסיגה מחבלי א"י ופרס לטרור. אנו קוראים לכל אחד מחברי השדולה מהקואליציה להודיע שפינוי חומש הוא קו אדום.״

צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת
ארכיון. צילום: דוברות הכנסת – נועם מושקוביץ

Back to top button