מבזקיםתאונות דרכים

אסון כפול: ערן נהרג בתאונת דרכים שלוש שנים לאחר שהתאלמן מאשתו

בתאונת הדרכים הקטלנית שאירעה הבוקר (חמישי) בקריית מוצקין נהרג ערן ינקוביץ', בן 51. הוא התאלמן לפני שלוש שנים מאשתו אורלי שנפטרה ממחלת הסרטון והותיר אחריו שלושה ילדים בני 10, 16 ו-21.

התאונה התרחשה בסביבות השעה 07:53, כאשר ערן ירד עם הכלב "ריו" לגינת הכלבים שליד ביתו בשדרות ירושלים בקריית מוצקין על מנת שיעשה את צרכיו. בזמן ששהה בגינה, נהגת כבת 50 איבדה שליטה על רכבה, התנגשה ברכב חונה בכביש וכתוצאה מכך רכבה התהפך אל תוך גינת הכלבים ופגע ישירות בערן.

הכלב "ריו". צילום: באדיבות המשפחה
ערן ז"ל עם שלושת ילדיו. צילום: באדיבות המשפחה

פראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של ערן במקום ופינו לבית החולים רמב"ם את נהגת הרכב במצב בינוני ואת נהג הרכב השני שנפצע באורח קל.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

פראמדיק מד"א אלכסנדר גרינבאום וחובש בכיר במד"א סמיח עבד אלקאדר סיפרו: "מדובר בתאונת דרכים קשה עם מעורבות שני כלי רכב וגבר שנפגע מאחד מהם כשהיה בגינת הכלבים. הפצוע שכב בגינה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו פעולות החייאה אבל הפציעה הייתה קריטית ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב נלכדה ברכבה שהיה הפוך על צידו ולאחר פעולות חילוץ מורכבות היא פונתה לבית החולים במצב בינוני. נהג הרכב השני שנפצע באורח קל טופל במקום ופונה גם הוא לבית החולים כשמצבו קל."

צילום: תיעוד מבצעי מד"א

מ"מ מפקד המשמרת של שירותי הכבאות וההצלה במחוז חוף, יפתח וייסברג סיפר " הגענו למקום וראינו זירה קשה. רכב הפוך על הגג ובו אישה לכודה ועוד אזרח שנמצא מחוץ לרכב. פעלנו לייצוב הרכב והתחלנו בעזרת כלים הידראולים לחלץ את האישה מהרכב. בתאונה היו שני פצועים, אחד במצב בינוני והשני במצב אנוש."

צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז חוף
צילום: דוברות כבאות והצלה לישראל – מחוז חוף

אלי גבאי מתנדב זק״א צפון שטיפל בזירה סיפר כי "מדובר במקרה חריג וכואב, נהגת רכב פרטי ככל הנראה איבדה שליטה וסטתה מהנתיב אל תוך גינת כלבים. גבר כבן 50 שעמד עם כלבו בתוך הגן נפגע מהרכב. כשהגענו למקום ראינו את הולך הרגל שוכב בתוך הגן מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית. עוצמת הפגיעה היתה קשה וקטלנית, ופראמדיק מד״א במקום נאלץ לאשר את מותו. מתנדבי זק"א צפון טיפלו בכבוד המת ובאיסוף הממצאים בזירה הקשה."

צילום: אהרן ברוך לייבוביץ
צילום: אהרן ברוך לייבוביץ

דקלה חזן, גיסתו של ערן סיפרה כי "היה מתוכנן שלאחר שהוא יחזור עם ריו הכלב, הם יסעו לטבריה לטיול קאייקים ואז כשיחזרו הם יבואו לעשות אצלי על האש." היא הוסיפה וסיפרה על הרגע בו הבינה שערן נפגע בתאונה, "בשעה 07:56 שמענו בום ענק מהמרפסת יצאנו מהחלון ולא ראינו שום דבר בעיניים. בתחושה שלנו שקרה לנו אסון, ערן לא ענה לנו והבנו שקרתה טרגדיה."

ליאור אל-חי, עיתונאי בווינט כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "רותם, עילאי וליבי, חיכו לאבא ערן שיחזור מטיול הבוקר השגרתי עם כלב המשפחה האהוב ריו, כדי לנסוע לטיול בצפון ואז לחזור ולחגוג את ערב החג השני ביחד "על האש". אבל אבא ערן ינקוביץ' לא חזר הביתה. הוא הוא לא יחזור יותר לעולם אל שלושת ילדיו האהובים, עבורם היה אמא ואבא בשלוש השנים האחרונות, מאז פטירת האם אורלי ז"ל ממחלת הסרטן והיא בת 46 בלבד. נהג מכונית פרטית שאיבד שליטה בקרית מוצקין, פגע במכוניתו החונה של ינקוביץ'. מכוניתו עפה באויר והתהפכה אל תוך גינת כלבים. לינקוביץ' לא נותר סיכוי והוא נהרג במקום. את ערב החג תכנן ערן ינקוביץ' לבלות ולחגוג עם ילדיו שהיו כל עולמו. במקום בילוי וחגיגה, הוא נטמן בבית העלמין תל רגב. אנחנו זמניים כאן. הכי זמניים והכי לא קובעים מה שקורה סביבנו ואת גורלנו. החיים כל כך קצרים. אין זמן לבזבז על כעסים ושנאות. צריך ליהנות, לחגוג ולצחוק המון. כן, לצחוק לעיתים גם מבעד לדמעות.

בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "במוקד 100 התקבל לפני זמן קצר דיווח בדבר תאונה במסגרתה נהג רכב סטה מנתיב נסיעתו, פגע ברכב חונה התהפך ופגע באזרח שישב בפארק כאשר מותו של האזרח, תושב קרית מוצקין בן 51, נקבע במקום על ידי מד״א. נוסעי הרכב נפצעו באורח קל ובינוני ופונו למרכז הרפואי רמב״ם בחיפה. בוחני התנועה של משטרת ישראל פתחו בחקירת נסיבות התאונה. משטרת ישראל מבקשת מציבור הנהגים המבקש להגיע לכביש 4 (מתחם כרודני) להמנע מלהגיע למקום ולהשתמש בדרכים חלופיות."

צילום: דוברות המשטרה

Back to top button