טיוליםמבזקים

כ-110 אלף מטיילים יצאו לשמורות הטבע והגנים

כ-110 אלף מטיילים פקדו היום את שמורות הטבע והגנים הלאומיים. בין האתרים הבולטים היום היו: הגן הלאומי קיסריה, הגן הלאומי ירקון תל אפק ושמורת עין גדי עם כ-3,000 מטיילים בכל אחד מהם, שמורת הבניאס והגן הלאומי תל אשקלון עם כ-2,000 מטיילים בכל אחד מהם. עוד בלטו היום שמורות הטבע נחל עיון, תל דן, עיינות צוקים ועין אפק והגנים הלאומיים מצדה, מעיין חרוד, גן השלושה ועין עבדת.

כמו כן, כ-5,000 מטיילים צפויים ללון היום, ערב החג השני, בחניוני הלילה בתשלום של רשות הטבע והגנים ברחבי הארץ ביניהם: ממשית, מצדה, תל אשקלון, יחיעם, הבשור, חורשת טל, מעיין חרוד, חאן בארות ועוד. זאת בנוסף ללנים רבים גם בחניוני הלילה בשטחים הפתוחים.

ברשות הטבע והגנים נערכים למטיילים רבים שצפויים לטייל בשמורות הטבע והגנים הלאומיים גם מחר ובשבת. בין הפעילויות הבולטות שתתקיימנה מחר:
אבירים ללא הפסקה בגן הלאומי כוכב הירדן, החוויה הנבטית עם הפעלות לכל המשפחה ודוכנים בגן הלאומי ממשית, לטייל בגן עדן בשמורת עין פרת ועוד.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כל זאת בנוסף למגוון רחב של סיורים ללא תשלום בעשרות שמורות טבע וגנים לאומיים, בין היתר על ידי מורי דרך מקצועיים בשיתוף משרד התיירות. בתוך כך רשות הטבע והגנים ממליצה להירשם לביקור באתרים מראש באמצעות מערכת תיאום הביקור באתר האינטרנט של רשות הטבע והגנים על מנת להבטיח כניסה לאתר.

צילום: רחל עברון, רשות הטבע והגנים

Back to top button