חדשות הארץמבזקים

תיעוד: קטטה בין רופא למטופל בירושלים, "אני אהרוג אותך" – צפו

בקופת חולים לאומית, שבשכונת נווה יעקב בירושלים אירע היום (חמישי) מקרה חריג שתועד והופץ ברשתות החברתיות.

בתיעוד נראה הרופא כשהוא רוכן מעל המטופל ומנסה לכאורה לתפוס את ידיו כשהוא על הרצפה במסדרון קופת החולים בשעה שהוא צועק "תזמין משטרה" ומוסיף, "אני אהרוג אותך, אתה מבין את זה?". הרופא אף נראה על פי החשד מטיח בו מספר אגרופים בשעה שמטופלים אחרים ואנשי צוות המרפאה עומדים מסביב ומביטים בהם. "ד"ר חבל, אל תצלמו, לא צריך לצלם" נשמעת אומרת אחת הנוכחות במקום, ככל הנראה מצוות הקופה.

"עוף החוצה, אתה לא תבוא אליי באלימות", נשמע הרופא אומר למטופל שהגיב, "מי אתה בכלל? תוקף אותי?", הרופא ענה לו, "אני תקפתי אותך? אתה תקפת אותי, עוף מפה. אתה תרים עליי יד? מי אתה בכלל? עוף החוצה, עכשיו אני מתקשר למשטרה. אידיוט!".

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

מקופת החולים לאומית נמסר: "לאומית רואה בחומרה תקיפה של אנשי צוות רפואי על ידי מטופלים ומבחינתנו מדובר בחציית קו אדום! הסרטון שהופץ הינו לאחר שהרופא הותקף בחדרו על ידי המטופל. הרופא הגן על עצמו והוגשה תלונה במשטרה."

ממשטרת ישראל נמסר כי "הרופא נחקר ובסיום נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים".

הופץ ברשתות החברתיות. שימוש לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות היוצרים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ גדול לאתר את בעלי הזכויות של תכני המדיה המגיעים לידנו. אם זיהיתם בפרסומים שלנו צילום שאתם בעלי הזכויות בו, אנא פנו אלינו על מנת להעניק לכם קרדיט ראוי או לחילופין להפסיק את השימוש בו. לפניות באמצעות הדוא"ל: [email protected]

Back to top button