מבזקיםמומלצים

הלבנת שיניים ביתית של vVARDIS היא הלבנת שיניים טבעית

הלבנת שיניים היא אחת מפעולות האנטי אייג'ינג הפופולאריות ביותר. חברת "ויורדיס" מציגה מהלך קצר טווח שדואג להלבנת שיניים טבעית תחת ההגדרה: הלבנת שיניים ביתית.

כל אישה יודעת כי על מנת להיות יפה ומטופחת צריך להשקיע כסף וזמן. ואכן מרבית הנשים בישראל מבקרות באופן קבוע במספרות, אצל קוסמטיקאיות, מניקוריסטית ומכוני יופי אשר עוזרים להן להשיג את המטרה.

בשנים האחרונות גם מרפאות השיניים הפכו להיות מוקד לעלייה לרגל מצד נשים שיודעות כי לצד טיפוח של השיער, העור והציפורניים, יש חשיבות עצומה לנראות השיניים, אחרת אי אפשר להיראות כמו מיליון דולר.

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן

כמו בישראל כך הנשים בכל רחבי העולם, וזאת הסיבה שתעשיית מוצרי הלבנת השיניים מגלגלת סכומי עתק בכל שנה מחדש.

אך מעבר ליופי, ישנה חשיבות לשמור על שיניים בריאות, נקיות וצחורות כיוון שאלו מעצימות את הביטחון העצמי ותורמות למצב הרוח הכללי.

הלבנת שיניים במרפאות השונות: סיפור יקר

ביקשנו לגלות יותר על טיפולי השיניים הקוסמטיים, והתברר כי כיום בשוק קיימות מספר שיטות להלבנת שיניים, כאשר חלק מהן מחייבות הגעה אל מרפאות השיניים הפרטיות השונות, במקביל למרפאות של קופות החולים כגון מכבי דנט וכללית סמייל.

מצאנו כי בין יתר השיטות ישנו הליך להלבנת שיניים בלייזר. מדובר בפעולה הנעשית בעזרת אחוז גבוה של חומר הלבנה, כאשר המחיר לטיפול זה נחשב ליקר והוא נע בממוצע בין 1,500 ל 2,500 שקלים.

אפשרות נוספת היא ציפוי חרסינה לשיניים, גם טיפול זה נעשה על ידי רופאי השיניים והמחיר גבוה עוד יותר, עד כדי עלות של אלפי שקלים.

מעבר להוצאה כספית גבוהה למדי, לשיטות הללו יש חסרונות נוספים כמו נראות לא טבעית של השן, דלקות, פגיעה ברקמות ועוד. כך שלעיתים עולה הצורך להגיע להגיע לטיפולים משלימים ולשלם על כך מחיר מלא.

הלבנת שיניים ביתית: לבדוק את האותיות הקטנות

בזכות הקדמה תעשיית מוצרי הלבנת השיניים התפתחה וכיום ישנם עשרות מוצרים להלבנת שיניים ביתית.

כמה עולה לעשות הלבנת שיניים? המחירים של רוב הערכות הביתיות לא עולים מעבר ל 650 שקלים, אך לפני שמסתנוורים מהמחירים הנוחים, כדאי לקחת בחשבון מספר דברים נוספים.

רוב הערכות להלבנת שיניים ביתית מכילות מימן על-חמצני בריכוז 0.5 % עד 6%. המטרה של חומר זה הוא לשבור את הכתמים השונים שנוצרו על השיניים לחתיכות קטנות, וכך להבהיר את גוון השיניים.

לשם כך יש צורך לחזור על הפעולה מספר רב של פעמים, ומכיוון שמדובר בפעילות אגרסיבית ישנו חשש לגרימת נזק, לרגישות יתר ולגירוי לא נעים בחניכיים.

Dental teeth photo created by Racool_studio – www.freepik.com

הלבנת שיניים ביתית מבית Vvardis: ערכה טבעית ובטוחה

מי שמעמידה רף אחר לגמרי בכל הנוגע לערכת הלבנת שיניים ביתית היא חברת "ויורדיס". מדובר בחברה שוויצרית שעשתה את צעדיה הראשונים לפני כ- 20 שנים בהובלת ד"ר גולנר אביוארדי וד"ר האלי אביוארדי, שתי אחיות הנחשבות למובילות בתחום רפואת השיניים בעולם.

הערכה יוצאת הדופן שהן פיתחו עבור הלבנת שיניים ביתית כוללת בתוכה חומרים איכותיים נקיים וטבעוניים שאינם מכילים SLS פרבנים או מי חמצן.

תהליך הלבנת השיניים של Vvardis מדמה את התהליך הטבעי של בניית זגוגית השן, כך שזו מקבלת את ציפוי ההגנה (אמייל) בנוסף למינרלים חיוניים. התוצאה הסופית מובילה לשיניים בריאות, נוצצות ונקיות מכתמי עישון, לכלוך או השפעות של הגיל.

כיוון שמדובר בערכה טבעית, זו בטוחה ומאפשרת שימוש יומי קבוע בלי חשש לגרימת נזק או כאב.

והמחיר? ג'ל הבהרה לשיניים מבית ויורדיס והערכה המלאה שלהם לטיפול בשיניים נמצאים בדרג העליון בשוק, אך בהתחשב כי מדובר במוצרים טבעיים ואיכותיים במיוחד, התוצאה והמחיר הסופי משתלמים בהחלט.

גם ד"ר גיל אספרנה, בעל מרפאת שיניים ברמת החייל, מומחה לשיקום הפה ויושב ראש האיגוד הישראלי לשיקום הפה ידע להחמיא: "בדקתי וגיליתי שהמוצרים מסייעים בתהליך הלבנת השיניים בצורה טבעית ולא מוגזמת וללא שימוש בחומרים כימיים שמזיקים לחלל הפה. שימוש יומי יהווה טיפול מונע בבעיה עתידית. הערכה ביתית וקלה לשימוש".

אתר: https://vvardisonline.com/

פייסבוק: https://www.facebook.com/vVardisIsrael

אינסטגרם: https://www.instagram.com/vvardis_israel/

Back to top button