מבזקיםפוליטי / מדיני

בליכוד עונים לבנט: "הוצאות משפחת נתניהו על משלוחים היו עשירית משל משפחתו"

בליכוד תקפו לפני זמן קצר (ראשון) את ראש הממשלה נפתלי בנט על רקע טענת לשכתו כי "חל חיסכון של 2 מיליון ש"ח בשנה בהוצאות המעונות בהשוואה לתקופת נתניהו. "כרגיל בנט משקר והתקשורת מחפה. בנט משפץ את ביתו הפרטי ברעננה על חשבון הציבור בסכום אסטרונומי של 50 מיליון שקלים, ללא אישור ובניגוד לחוק. החוק קובע שהמעון הרשמי של ראש הממשלה יהיה בירושלים ולא ברעננה. בניגוד למעון הרשמי בירושלים, המעון הפרטי של בנט לא משמש לאירוחים רשמיים כלשהם – כך שכל ההוצאות על מזון הן רק לענייניו האישיים."

עוד נמסר: "כזכור נפתחה חקירה מופרכת על טייק-אווי למעון בבלפור בסך של 175,000 ש״ח לחמש וחצי שנים. השופט קבע שהרוב הגדול של סכום זה הוצא על אירוחים רשמיים. כלומר, בניגוד להודעת בנט, הוצאות הטייק-אווי הפרטיות של משפחת נתניהו לא עלו על 1,300 שקלים בחודש – עשירית (!) מההוצאות על טייק-אווי של משפחת בנט. כמובן שבנט, שעיכב במכוון את שיפוץ המעון הרשמי בבלפור, לא יועמד לדין על הבזבוז שלו והתקשורת תמשיך לאתרג אותו במקום לבצע את מלאכתה ולבקר את השלטון. שימו לב שבנט מתעלם במכוון מכך שההוצאות על בלפור נמשכות כל העת. הוא מקזז זאת מהחשבון הפיקטיבי שהציג היום", סיכמו.

בנו של יו"ר האופוזיציה, יאיר נתניהו, כתב: "בזמן נתניהו היעוץ המשפטי לא הסכים לדוברת משרד רוה"מ להוציא שום הודעה מעבר ל: ״נפגשתי עם ראש ממשלת צ׳כיה וסיכמנו לחזק את היחסים״. כל דבר מעבר לזה, עם רק קשר עקיף לנושאים פוליטיים , או מול יריבים פוליטית, היה מותר להוציא רק דרך הליכוד, וגם הם דרשו שדברים שנוגעים לדברים האישיים של נתניהו, כמו ההוצאות בבלפור, זה יהיה רק דרך דובר משפחה, שנתניהו משלם לו כסף באופן פרטי ומכיסו!."

• זאת ההזדמנות שלך! נסדר לך קריירה ונלווה אותך להצלחה - לפרטים נוספים לחצו כאן
צילום: דוברות ליכוד
צילום: אתר הכנסת

Back to top button